از هنگامه باران تا ویژه برنامه‌های سالروز ارتحال حضرت امام(ره) در رادیو ایران

رادیو ایران با ویژه برنامه‌هایی، لحظات عرفانی را برای کسانی که نمی‌توانند در شب‌های قدر حضور پیدا کنند، ایجاد کرده و همچنین بیانات مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال حضرت امام(ره) را به طور زنده، پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، «عشق نام دیگر توست» (با موضوع پیوند زندگی اجتماعی با قرآن و آموزه های دینی و پرداختن به ایام شهادت مولا علی (ع) و شب های قدر) ،«میزبان»(با موضوع شخصیت مولای متقیان امام علی (ع)، «جاودانه‌ها »(با موضوع معرفی آثار هنری در باره امام علی (ع))، «دور عاشقان» (با موضوع خصوصیات حضرت امام علی(ع) و پیروان راستینش ) ویژه برنامه‌های لیالی پر برکت قدر و شهادت حضرت علی (ع) در رادیو ایران است.

«هنگامه باران» در شبهای قدریکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 23 تا 2:30 سحر به تهیه کنندگی احسان زارع پخش می‌شود.

پاسداشت یاد امام خمینی (ره) /3 ویژه برنامه

در ویژه برنامه «همیشه با امام» از دیدگاه امام خمینی(ه) به سیره حضرت علی (ع) در امور حکومت و توجه ویژه ایشان به محرومین و قشر ضعیف جامعه می‌گوید. وحدت و حفظ استقلال کشور و اینکه بایستی همگی همدل و همزبان برای حفظ ایران بکوشیم از دیگر موضوعات برنامه است.

گزارش از حرم مطهر حضرت امام خمینی توسط عباس سنجری گزارشگر برنامه، پخش مستقیم بیانات مقام معظم رهبری در بیست و نهمین سالروز ارتحال حضرت امام(ره) همچنین کارشناسی در خصوص نگاه امام(ره) به نهج‌البلاغه و سیره حکومتداری امیر المومنین (ع) از دیگر بخش‌های این برنامه به حساب می‌آید. «همیشه با امام» روزدوشنبه چهاردهم خرداد از ساعت 17:30 تا 20 شب به تهیه کنندگی حسین نافذ عارفی و گویندگی حسین بیگی پخش می‌شود.

مستند «ویژه آغاز رهبری» در دو برنامه روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد در خصوص چگونگی انتخاب مقام معظم رهبری و برهه ای از تاریخ بعد از انتخابات رهبری که مشتمل بر صحبتهای برخی از سیاسیون کشور است، ساعت 11 به تهیه کنندگی آرمان ستوده پخش می‌شود.

**روز قدس در رادیو ایران

«روز بیداری» از گروه ایران و جامعه رادیو ایران به مدت 210 دقیقه از ساعت 9:30 با موضوع گرامیداشت و زنده نگداشتن روز جهانی قدس و حمایت از جنبش‌های ضد استعماری جهان و مبارزه با صهیونیسم و انعکاس راهپیمایی باشکوه این روز جهانی در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان به تهیه کنندگی حسین نافذ عارفی و گویندگی محمد رضا درویش و کارشناسی دکتر حسن عابدینی و بیژن نوباوه وطن پخش می‌شود. گفتنی است، تغییر غیرقانونی سفارت آمریکا به بیت المقدس ابعاد پیچیده تری را گرفته همچنین به شهادت رسیدن 60 نفر از کسانی که به این قانون اعتراض کردند در نوار غزه باعث شده که مردم بیشتر حمایت خود را از فلسطین اعلام کنند.

501

کد خبر: 953556

وب گردی

وب گردی