در زمینه عدالت و ساده زیستی نتوانسته ایم به نقطه مطلوب آرمان های امام (ره) برسیم

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: ممکن است در  برخی مسائل مانند بحث عدالت، ساده زیستی و بسیاری از موارد دیگر که از جمله سفارشات امام خمینی(ره) بودند، نتوانسته باشیم به آن نقطه مطلوب برسیم.

رضا کارگر دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در زمینه میزان تحقق آرمان های امام خمینی (ره) در جامعه گفت: به عنوان نکته اول باید توجه داشت تا اندازه ای زیادی مهمات بحث آرمان های امام خمینی(ره) در جامعه و دانشگاه ها تحقق پیدا کرده است.

وی ادامه داد: 3 محور اصلی آرمان های حضرت امام همان شعار معروف استقلال، آزادی و بحث جمهوریت است. به اعتقاد من نظر و رای مردم در جامعه ما تحقق پیدا کرده است.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: البته نا گفته نماند، ممکن است در برخی مسائل مانند بحث عدالت، ساده زیستی و بسیاری از موارد دیگر که از جمله سفارشات امام خمینی(ره) بودند، نتوانسته باشیم به آن نقطه مطلوب برسیم.

وی اظهار داشت: از جمله یکی از مواردی که از آرمان های امام خمینی(ره) در جامعه کنونی ما آن طور که باید تحقق پیدا نکرده است می توان به سفارشات ایشان به مسئولان اشاره کرد.

کارگر با اشاره به میزان تحقق آرمان های امام خمینی(ره) در دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی کشور گفت: در حوزه دانشگاه چه در عرصه علمی، چه فرهنگی چه سیاسی پیشرفت های خوبی داشته ایم.

به گفته وی، در حال حاضر فضای باز سیاسی در دانشگاه ها وجود دارد، به گونه ای که بسیاری از دانشجویان می توانند اظهار نظر کنند.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان تاکید کرد: چندی پیش شاهد آن بودیم در مقابل مقام معظم رهبری به طور خیلی آزادانه می توانند نظر خود را بیان کنند. تمامی مواردی که به آن اشاره شد از برکات انقلاب اسلامی است.

201

کد خبر: 953600

وب گردی

وب گردی