دعوت دکتر رهبر از دانشگاهیان برای حضور پرشور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی از دانشگاهیان دعوت کرد در مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضوری پرشور داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن پیام دکتر فرهاد رهبر آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

14 خرداد یادآور عروج ربانی مردی از تبار ایمان، خردورزی، شجاعت و ستم‌ستیزی و عدالت‌خواهی است که در اوج روزهای سخت یک ملت ستم‌دیده ندای آزادی‌خواهی و حق‌طلبی را علیه حاکمان فاسد و ظالم سردادند؛ مردی که با تمام وجود برای احیای صفات نیک انسانی و اخلاقی قیام کرد و صدای مردم ایران در جهان طنین‌انداز شد.

اراده مثال‌زدنی حضرت امام خمینی (ره) و همراه شدن مردم برای کنار زدن رژیم دست‌نشانده شاهنشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ تحولات سیاسی و اجتماعی جهان معاصر محسوب می‌شود و حق تعیین سرنوشت خود در قامت نظام جمهوری اسلامی معنا پیدا کرد.

بی‌تردید معمار کبیر انقلاب اسلامی، منشاء تغییر و تحول در جامعه را جوانان و دانشگاهیان می‌دانستند و به این قشر امید داشتند که آینده کشور را تضمین کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی مفتخر است که تاسیس آن با تایید امام خمینی (ره) شکل گرفت و ادامه حیاتش با حمایت داهیانه مقام معظم رهبری به عنوان بزرگ‌ترین دستاورد علمی، پژوهشی انقلاب اسلامی در مسیر رفع نیازهای جامعه حرکت می‌کند.

امروز نیز در شرایطی که بدخواهان ملت چشم طمع به این سرزمین دارند و از هر توطئه‌ای برای دستیابی به اهداف خبیث خود بهره می‌گیرند، حضور گسترده آحاد جامعه به ویژه دانشگاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) پاسخی قاطع به دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت بیست‌ونهمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان قیام 15 خرداد، از اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی می‌خواهم در کنار سایر اقشار مردم با شرکت در این مراسم در جهت اعتلای عزت و عظمت ایران اسلامی حرکت کنند.

فرهاد رهبر - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی»

201

کد خبر: 953606

وب گردی

وب گردی