مؤمنی‌مقدم: اولویت ایران روی سکو رفتن نیست/ باید زودتر جوانگرایی می‌کردیم

کارشناس والیبال گفت: اولویت تیم ملی والیبال ایران روی سکو رفتن نیست و هدف، بیشتر به دست آوردن یک ترکیب خوب و استفاده از بازیکنان جوان و با استعداد است.

غلامرضا مؤمنی مقدم در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا در لیگ ملت های جهان اظهار داشت: تفاوت زیادی بین تیم های آرژانتین و ایتالیا در لیگ ملت ها وجود دارد. ایتالیا مدعی قهرمانی است و از آمادگی نسبتا بالاتری برخوردار است.

وی ادامه داد: ما در این بازی از بازیکنان جوان خود استفاده کردیم که بسیار درست و به موقع بود و کادر فنی باید زودتر از بازیکنان جوان بهره می برد چرا که می بینید تیم هایی مثل ژاپن و آلمان زودتر اقدام به استفاده از بازیکنان جوان کردند و در حال نتیجه گرفتن نیز هستند. باید صبر داشت و نتیجه استفاده از بازیکنان جوان را دید.

کارشناس والیبال ایران تصریح کرد: اولویت تیم ملی والیبال ایران روی سکو رفتن نیست و هدف، بیشتر به دست آوردن یک ترکیب خوب و استفاده از بازیکنان جوان و با استعداد است. ما باید با این تفکر جلو برویم که جوانگرایی کرده و آینده والیبال ایران را تضمین کنیم.

مؤمنی مقدم درباره انتخاب جهانگیر سیدعباسی به عنوان سرمربی تیم ملی «ب» که با حاشیه های زیادی همراه بود، گفت: انتقادات به این سرمربی که چند سال بیکار بوده و در لیگ برتر، تیمی نداشته، درست نیست. سیدعباسی مربی توانمند و با تجربه ای است و به نظرم گزینه مناسبی برای تیم ملی «ب» است. او می تواند تجربیاتش را به بازیکنان منتقل کند و منجر به سکونشینی والیبال ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا شود.

604

کد خبر: 953616

وب گردی

وب گردی