تجلیل  از معلم تربیت‌بدنی و داور بازی‌های جام جهانی فوتبال روسیه

در مراسمی از مربی تربیت‌بدنی رضا سخندان داور جام جهانی فوتبال روسیه با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش‌وپرورش تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایسکانیوز، در مراسمی از مربی تربیت‌بدنی رضا سخندان داور جام جهانی فوتبال روسیه با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش‌وپرورش تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم سید محمد بطحایی ضمن خرسندی از حضور رضا سخندان به‌عنوان داور جام جهانی در مسابقات فوتبال روسیه 2018 گفت: در خانواده آموزش‌وپرورش یک‌میلیون معلم متدین و دلسوز و فداکار داریم که هر جا در راستای معلمی در عرصه‌ی دیگری در جامعه خدمت می‌کنند همواره بر تارک افتخار بوده‌اند و مایه مباهات است که در این میان معلمانی همچون رضا سخندان در جمع ما هستند.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: در بررسی‌ها و پژوهش‌های علوم اجتماعی نشان داده‌شده که معلمان جز والاترین گروه‌های اجتماعی مورد اعتماد جامعه هستند که همواره رتبه‌های بالایی را داشته‌اند و جزء متعهدترین آحاد جامعه هستند.

وی افزود: یکی از جنبه‌های یادگیری الگوبرداری است و رضا سخندان که در مسابقات بین‌المللی با حضور بزرگان فوتبال سوت می‌زند در عین تواضع و عشق و علاقه دریکی از مناطق محروم کشور در مدرسه‌ای ابتدایی معلم ورزش دانش آموزان است و با این تواضع علاوه بر درس تربیت‌بدنی به دانش آموزان خود اخلاق و جوانمردی می‌آموزد.

در این مراسم مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش با اشاره به حضور 33000 مربی تربیت‌بدنی در جامعه فرهنگیان کشور گفت: مربیان تربیت‌بدنی توانسته‌اند بسیاری از مسائل ورزشی کشور را در بحث‌های فنی و تخصصی هدایت کنند و در حوزه استعدادیابی برای ورزش کشور بسیار اثربخش و فعال ظاهر شوند و برای اولین بار است که تیم کامل داوری از ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال شرکت می‌کند.


706

کد خبر: 953623

وب گردی

وب گردی