تقدیر از سه عکاس ایرانی در جشنواره داگر فرانسه

سه عکاس ایرانی با نام های امیرحسین هنرور، پرویز نوری زاد و شهرام جهانسوز در جشنواره عکس داگر فرانسه ، تقدیر شدند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از فیاپ در ایران، در این جشنواره عکس «بانو» از امیرحسین هنرور جایزه مدال طلای RPS، عکس «آقای نایب» از پرویز نوری زاد جایزه مدال نقره RPS و عکس «چشم انداز جمیره» از شهرام جهانسوز برنده جایزه نشان FPF شد.

در جشنواره داگر فرانسه که در دو بخش زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) در بخش های مختلف شامل اکرم (سپیده) نیک صفت زنده دل، حمید رضا هلالی، سیاوش اجلالی، شهرام جهانسوز، نوید سجادیه، امیرحسین هنرور، کیارنگ علایی، سیامک جعفری، علیرضا ایلخانی قلجائی، محمد علی شمس الدین، محمد همتی، الهام محمودی فراهانی، امین پاسی شیرازی، پرویز نوری زاد و سعید عبدالهی پذیرفته شدند.

فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها موسسه بین المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است در سال ۱۹۴۶ پایه گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین موسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است.

این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با موسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۹۰ موسسه ملی در ۵ قاره می رسد و در حال حاضر تنها نماینده رسمی فیاپ در ایران کلوپ عکس فوکوس است.

502

کد خبر: 953645

وب گردی

وب گردی