عوامل موفقیت دانشگاه های روسیه چیست؟

رئیس دانشگاه دولتی مدیریت مسکو گفت: دانشگاه های روسی به دلیل قیمت پایین و کیفیت مطلوب، دانشجویان خارجی بسیاری را به تحصیل جلب می کنند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دانشگاه های روسیه به سبب قیمت مناسب در قبال کیفیت مطلوب، دانشجویان خارجی بسیاری را به خود جلب می کنند.

یوان لوبانوف، رئیس دانشگاه دولتی مدیریت مسکو معتقد است، دانشگاه های روسی در شهرهای مختلف روسیه به دلیل نسبت قیمت و کیفیت مطلوب، دانشجویان خارجی بسیاری را به تحصیل جلب می کنند. ایوان لوبانوف در سخنرانی خود در کنفرانس بین المللی توسعه آموزش بین المللی اوراسیا 2018، در میان مهمانان بر اهمیت جذب دانشجویان خارجی تاکید کرد.

لوبانوف خاطر نشان کرد: بسیاری از خارجیانی که در روسیه تحصیل کرده اند، با بازگشت به وطن به طور موفقیت آمیزی مشغول به کار شده اند. دانشجویان کشورهای در حال توسعه در صدر دانشجویان موفق تحصیل کرده در روسیه هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: متخصصان فناوری اطلاعات روسیه به سرعت در کشورهای مختلف کار پیدا می کنند. این امر بار دیگر سطح بالای تحصیلات در روسیه را ثابت می کند.

موسسات آموزش عالی روسیه در رشته های علوم طبیعی، فیزیک و ریاضی و فناوری اطلاعات در میان برترین دانشگاه های جهان قرار می گیرند.

کنفرانس علمی اوراسیا با حضور 250 نفر نخبه از جمله نمایندگان دانشگاه ها و موسسات برتر علمی از سراسر جهان تشکیل شد. در این کنفرانس، امکان جذب دانشجویان از کشورهای دیگر، نحوه همکاری و ارتباط دانشگاه ها با یکدیگر و ویژگی های متمایز نظام آموزشی روسیه مورد بحث قرار گرفت.

502

کد خبر: 953669

وب گردی

وب گردی