چنگیز: بازیکنان ایرانی حق دارند لژیونر شوند/ فوتبال ایران مهاجم گلزن ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط استقلال و بازیکنانی که جذب کرده، صحبت کرد.

عبدل علی چنگیز در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص بازیکنانی که تیم فوتبال استقلال جذب کرده است، اظهار داشت: بعضی بازیکنان هستند که سرمربی نقاط قوت آنها را می بیند، روی آنها کار می کند و در نهایت بازیکن مد نظر در تیم نتیجه می گیرد مثل تیام. تیم استقلال در سال های گذشته نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و در این تیم تنش زیادی وجود داشت.

وی ادامه داد: امیدورام استقلال در فصل بعدی بتواند با بازیکنانی که جذب کرده است فراز و نشیب ها را کنترل و نتایج خوبی بگیرد. یکی از مشکلاتی که نه تنها استقلال بلکه همه تیم های ایرانی دارند، مهاجم گلزن است. متاسفانه بازیکنان ما باید از تیم های پایه و در آکادمی ها فوتبال را یاد بگیرند ولی سطح علم فوتبال در ایران بالا نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در ایران هر بازیکنی به درجه بالا می رسد خیلی زود به فکر لژیونر شدن می افتد و به نظر من حق دارند چون مسئولان ما چاره ای برای نگه داشتن این بازیکنان ندارند. بازیکن حق دارد وقتی پیشنهاد مالی بهتر دریافت می کند به تیم اروپایی برود.

چنگیز در پایان گفت: ما روز به روز بازیکن از دست می دهیم. در کل دنیا همه تیم ها اسپانسر دارند و در کل دنیا به دنبال بازیکنان درجه یک هستند ولی متاسفانه ما هنوز نتوانسته ایم فوتبال خود را به این درجه برسانیم.

606

کد خبر: 953686

وب گردی

وب گردی