پندار اکبری: سینما برای حمایت به سرمایه گذاری نیاز دارد

بازیگر سریال «نیاز»، گفت: تلویزیون و سینما بخش هایی هستند که زیر نظر دولت و حکومت اداره می شوند، تا زمانی که شرکت های بزرگ برای این صنعت سرمایه گذاری نکنند، یک پروژه فیلم الف به فیلم معمولی تبدیل می شود.

پندار اکبری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره چگونگی حمایت از سینما در سال حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: در ابتدا این مسئوولان هستند که باید از سینما حمایت کنند تا یک پروژه ملی شکل بگیرد.

وی افزود: تلویزیون و سینما بخش هایی هستند که زیر نظر دولت و حکومت اداره می شوند، تا زمانی که شرکت های بزرگ برای این صنعت سرمایه گذاری نکنند، یک پروژه فیلم الف به فیلم معمولی تبدیل می شود.

بازیگر فیلم «معراجی ها» به اهمیت سرمایه در ساخت فیلم اشاره کرد و گفت: یک گروه می تواند با استفاده از ابزارهای خوب یک فیلم با کیفیت ارائه دهد اما وقتی توانایی پرداخت این هزینه را نداشته باشد، مجبور می شود اثری با کیفیت پایین را تولید کند.

اکبری با بیان اینکه پس از مسوولان هنرمندان باید به فکر ارائه کار با کیفیت باشند، ادامه داد: ابتدا مسئوولان و بعد هنرمندان باید فکر کنند که چگونه اثری با کیفیت به جامعه ارائه دهند و فیلم را به آثار ماندگار تبدیل کنند.

وی افزود: پس از اینکه این مراحل به درستی انجام شود، بی شک مردم هم از فیلم استقبال می کنند.

** مشغول بازی در یک تئاتر هستم

بازیگر سریال «نیاز» همچنین درباره آخرین فعالیت های خود، خاطر نشان کرد: در حل حاضر مشغول بازی در تئاتر اتابک نادری هستم که هرشب در تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

به گزارش ایسکانیوز، پندار اکبری متولد 14 آذر 1361 در تهران است.

اکبری فارغ التحصیل رشته عکاسی در مقطه لیسانس است که تا کنون در آثاری از جمله «رازها و روزها»، «پنجمین خورشید»، «معراجی‌ ها»، «نیاز»، «طفلان مسلم» و «فاصله ها» ایفای نقش کرده است.

503

کد خبر: 953689

وب گردی

وب گردی