قول می‌دهیم که اسرائیل را نابود کنیم

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که رژیم صهیونیستی ‌تا ۲۵ سال آینده وجود نخواهد داشت، گفت: به یاری خدا قول می‌دهیم که اسرائیل را نابود کنیم و آنها خودشان هم یقین دارند که در مسیر نابودی هستند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین در همایش تقدیر از ورزشکاران جوانمرد و جمعی از ورزشکارانی که حاضر به حضور در مقابل وزرشکاران رژیم صهیونیستی در مسابقات نشدند، گفت: ورزشکارانی که غرور ملی آنها اجازه نداد با نمایندگان رژیم صهیونیستی مسابقه دهند، رزمندگان مدافع حرم و در عرصه فرهنگی و وزرشی مصداق مجاهدان دینی و انقلابی هستند که حاضر نشدند هویت دشمن را به رسمیت بشناسند.

سپهر با بیان اینکه در طول ۷۰ سال گذشته رژیم صهیونیستی حدود یک میلیون نفر از مردم فلسطین را زندانی و بسیاری از آنان را به شهادت رسانده، اظهار داشت: اسرائیل امروز مورد خشم و نفرت ملت‌های جهان است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: وقتی عده‌ای مثل سران وهابی کشورهای منطقه از راه حق خارج می‌شوند، خداوند کسانی را به جای آنان حاکم می‌کند که از دشمن نمی‌ترسند.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که رژیم صهیونیستی ‌تا ۲۵ سال آینده وجود نخواهد داشت، گفت: به یاری خدا قول می‌دهیم که اسرائیل را نابود کنیم و آنها خودشان هم یقین دارند که در مسیر نابودی هستند.

301

کد خبر: 953697

وب گردی

وب گردی