«ژن خوب» به جشنواره فیلم سلامت رسید

یکی از ژن های خوب که اخیرا به دنبال مطرح کردن خود در جشنواره های سینمایی است به عنوان یکی از مدیران جشنواره فیلم سلامت منصوب شده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، پس از برگزاری جشنواره سیمرغ و پرسش های بی جواب بسیار، حالا یکی از مسئوولان همان جشنواره به عنوان مدیر یکی از بخش های جشنواره سلامت منصوب شده است.

این ژن خوب که از سوی یکی از مدیران وزارت بهداشت حمایت می شود پیشتر به واسطه دبیر جشنواره فیلم فجر نیز به این جشنواره رفته بود و حکم مشاور گرفته بود.

این در حالی است که همین فرد پیشتر به عنوان فرد سالن پرکن در جشنواره سلامت مسوول دانشجویان بوده است.
برگزاری جشنواره های متعدد از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز یکی از مهمترین سوالاتی است که از سوی رسانه ها از این وزارتخانه پرسیده شده و هنوز به آن پاسخی داده نشده است.

ایجاد منوپل برای برخی افراد در وزارت بهداشت به عنوان متصدی جشنواره های فرهنگی هنری موجب شده شائبه هایی درباره نحوه برپایی این رویدادها ایجاد شود و وزارت بهداشت درباره این جشنواره ها، تعداد دقیق و بودجه ها تاکنون شفاف سازی نکرده است.

این در حالی است که رسانه ها بارها بر شفاف سازی وزارت بهداشت از نحوه برگزاری و بودجه اختصاص داده شده به جشنواره ها و اشخاص و ژن های خوب تاکید کرده اند.

پیشتر از سوی وزارت بهداشت برای جشنواره ای که قرار بود متعلق به دانشجویان باشد و به تیمی غیر دانشجویی سپرده شد هزینه های گزافی شد و کسی پاسخ نداد مدیران جشنواره سیمرغ بر چه اساس انتخاب شدند؟

ژن خوب پیشتر در این جشنواره در چند سمت خود را معرفی کرده بود و این رویداد در نهایت بدون حضور دانشجویان و مشارکت آنان برگزار شد.

این در حالی است که جشنواره های بیشتری از سوی وزارت بهداشت در حال برگزاری است و در شرایطی که بارها بر رعایت اصول اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر انقلاب توصیه شده این اصل از سوی مسئولان فرهنگی وزارت بهداشت رعایت نشده و جشنواره های متعددی با بودجه های قابل توجه از سوی این وزارتخانه در حال برگزاری است و تعداد این جشنواره ها به بیش از 5 رویداد می رسد.

502

کد خبر: 953705

وب گردی

وب گردی