دوومیدانی‌کاران اعزامی به مسابقات جوانان آسیا مشخص شدند

اسامی دوومیدانی‌کاران اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ژاپن اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، جلسه سازمان تیم‌های ملی و کمیته رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی جهت بررسی آخرین وضعیت تیم جوانان ایران برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار و در پایان نیز اسامی ملی‌پوشان جوان برای حضور در مسابقات گیفو ژاپن مشخص شد.

علی رضایی، مسئول کمیته رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی در خصوص نشست اعضای سازمان تیم‌های ملی و کمیته رده‌های پایه پیرامون این موضوع اظهار داشت: پس از برگزاری مرحله دوم مسابقات لیگ طلایی و پشت سر گذاشتن مسابقات قهرمانی جوانان کشور و همچنین برگزاری شش مرحله اردوی تدارکاتی برای منتخبان جوان، تصمیم گرفتیم با بررسی عملکرد برترین‌های این رده در مسابقات صورت گرفته، اسامی نهایی تیم ملی را جهت اعزام به رقابت‌‎های قهرمانی آسیا اعلام کنیم. البته این انتخاب با درنظر گرفتن شرایط آرمانی دوومیدانی‌کاران پس از تعیین رکوردهای ورودی برای حضور در تیم جوانان و همچنین ارزیابی عملکرد آنها در ثبت رکوردها در مسابقات و با تصمیم اعضای سازمان تیم‌های ملی و کمیته رده‌های پایه صورت گرفت.

مسئول کمیته رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی در خصوص اعضای تیم جوانان ایران گفت: میلاد ناصح جهانی (400 متر) و مهدی پیرجهان (400 متر بامانع) از آذربایجان شرقی، امید امیریان (800 متر) و عبدالرحیم درزاده ( 800 متر و 1500 متر) از استان سیستان‌وبلوچستان، سید امیر زمانپور (1500 متر و 5000 متر) از استان همدان، محمود منصوری (پرتاب دیسک) از استان اردبیل، حسین رسولی (پرتاب دیسک) از استان مرکزی، امیر حسین درویشی (پرتاب وزنه) از استان اصفهان، رضا کفایتی (دهگانه) و ریحانه آرانی (پرتاب چکش) از استان تهران، 10 ورزشکاری هستند که ترکیب تیم دوومیدانی جوانان ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می‌دهند. هادی سپهرزاد و مصطفی جنتی (تهران)، ایوب دادروان (آذربایجان شرقی) و سمیرا فرمانی (اردبیل) به‌عنوان مربیان به همراه قاسمعلی فیروزی (سرپرست)، به‌عنوان کادر فنی تیم جوانان را در این دوره از مسابقات همراهی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: با هدف حضور پرقدرت ملی‌پوشان دوومیدانی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، سعی کردیم بهترین ورزشکاران را برای حضور در تیم ملی انتخاب کنیم. تعیین رکوردهای ورودی، تأکید بر ثبت رکوردهای حدنصاب و بررسی عملکرد برترین‌ها با توجه به رکوردهای آنها از عوامل مؤثر در انتخاب ملی‌پوشان بود که امیدواریم نمایندگان جوان دوومیدانی ایران در این رویداد مهم به موفقیت دست یابند.

هجدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای 17 تا 20 خرداد ماه در شهر گیفو ژاپن برگزار می‌شود.

602

کد خبر: 953710

وب گردی

وب گردی