مراسم  اعتکاف رمضانیه و شب های قدر در واحد علوم و تحقیقات  برگزار می شود

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات گفت:امسال مراسم شب های قدر و اعتکاف رمضانیه در مسجد امام علی واحد علو م و تحقیقات با استقبال بیش از 200 نفر از دانشجویان و اساتید برگزار می شود.

دکتر حجت الاسلام و المسلمین حجت الله ذاکر معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات در گفتگو باخبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برگزاری مراسم شب های قدر در واحد علوم و تحقیقات گفت: امسال در مسجد امام علی واحد علوم و تحقیقات مراسم شب های قدر را برپا می کنیم که با خواندن دعای افتتاح و قرائت دعای جوشن کبیر مراسم آغاز می شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات افزود:در این مراسم معنوی محفل انس با قرآن را داریم و همچنین سخنرانی حجت الاسلام سید جواد بهشتی و مراسم قرآن سر گرفتن مطابق معمول این شب ها برگزار خواهد شد.

حجت الله ذاکر در ادامه درباره برنامه های اعتکاف رمضانی در واحد علوم و تحقیقات خاطر نشان کرد:برنامه اعتکاف رمضانیه از غروب 14 خرداد آغاز می شود و تا افطار روز 17 خرداد ماه این مراسم ادامه پیدا می کند که آیین اعتکاف رمضانی میزبان اقشار دانشگاهی استان تهران است که برنامه های بسیار خوبی برای دانشجویان و اساتید شرکت کننده تدارک دیده شده است.

وی در پایان یاد آور شد:تا امروز حدود 200 نفر ثبت نام کرده اند و باتوجه به اینکه بخشی از دانشجویان همان روز شروع مراسم اعتکاف مراجعه می کنند احتمالا آمار بیش از 300 نفر خواهد بود که در این مراسم گروهی از اساتید و دانشجویان کل استان تهران حضور دارند.

خبرنگار:ندا فراهانی

کد خبر: 953725

وب گردی

وب گردی