مواضع برجامی دکتر ولایتی با منافع برخی رسانه تعارض دارد

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات دکتر ولایتی درباره برجام با مصالح و منافع این رسانه ها و این جریان خاص در تعارض است فلذا از در مخالفت با وی وارد شده اند.

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، درباره علل هجمه برخی رسانه ها علیه مواضع اخیر دکتر ولایتی درباره برجام اظهار داشت: هجمه این رسانه ها موضوع جدیدی نیست؛ این جریان خاص قضاوتشان بر روی افراد، به میزان منفعتی است که آن ها می توانند برایشان داشته باشند.

وی افزود: اظهارات دکتر ولایتی درباره برجام با مصالح و منافع این رسانه ها و این جریان خاص در تعارض است فلذا از در مخالفت با وی وارد شده اند.

علیرضا بیگی ادامه داد: البته این مواضع آن ها در موضوعات دیگر از جمله مخالفت با شورای نگهبان و نهاد ها و سازمان های وابسته به نظام کاملا مشهود است؛ این جریان یک زمانی شورای نگهبان را به عنوان عامل محدود کننده انتخابات می دانستند و حرف های بسیاری را تضعیف این شورا زدند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به تاثیرات حضور دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی طی 1 سال گذشته گفت: در گذشته دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مرکز تامین مالی یک تفکر خاص در کشور محسوب می شد و در واقع صندوق ATM یک جریان خاص بود که خوشبختانه با حضور دکتر ولایتی جلوی بهره برداری های سیاسی از فضای دانشگاه آزاد گرفته شد.

وی در پایان با ابراز خوشحالی از حضور دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد به عنوان یک شخصیت علمی و سیاسی اذعان داشت: بسیار مایه خوشحالی است که این فرهیخته عزیز در راس دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد که علاوه بر خیرات و برکاتی که در حوزه علم و فناوری می تواند از خود بر جای بگذارد، در حوزه سیاست نیز به واسطه دلبستگی به آرمان های انقلاب مانع از سو استفاده از دانشگاه آزاد برای اهداف سیاسی شده است.

302

کد خبر: 953791

وب گردی

وب گردی