جزئیات سی و چهارمین آزمون دانشنامه و گواهینامه دندانپزشکی

سی و چهارمین دوره آزمون دانشنامه و گواهینامه دندانپزشکی شهریور برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمون کتبی سی و چهارمین دوره آزمون دانشنامه/ گواهینامه دندانپزشکی دوشنبه ۵ شهریور ۹۷ و آزمون شفاهی در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ۶ تا ۸ شهریور ۹۷ برگزار می شود.

داوطلبان واجد شرایط که دوره دستیاری را طبق مقررات (کلیه واحد ها و پایان نامه) به پایان رسانده اند، باید از روز یکشنبه ٢٠ خرداد تا یکشنبه ۲۷ خرداد از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir ثبت نام کنند.

همچنین تمامی داوطلبان از تاریخ ۱۹ تا ۳۱ خرداد باید نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک در سامانه توزیع نیروی انسانی، تعهدات و خدمات قانونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس http://obligat.behdasht.gov.ir اقدام کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام در سامانه نیروی انسانی وزارت بهداشت نیز اعلام شده است.

گواهی معافیت یا پایان خدمت نظام وظیفه برای آقایان (صرفا برای کسانیکه خدمت سربازی انجام داده یا معاف بوده اند)، نامه بنیاد ملی نخبگان (برای مشمولین نظام وظیفه که در این بنیاد مشغول انجام پروژه هستند)، تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه برای متاهلین و غیر مجردها، مدارک مربوط به ایثارگری از جمله این مدارک است.

مدارک مربوط به عضویت استعداد درخشان با تایید دانشگاه محل تحصیل، تصویر سند تعهد محضری دوره دندانپزشکی عمومی (در صورت تعهد استانی)، تصویر سند تعهد محضری دوره دستیاری، تصویر حکم استخدام، مدارک طرح نیروی انسانی، مدارک مربوط به استفاده از شرایط بومی از جمله مدارک اعلام شده است.

اسکن عکس ٣ در ۴ رنگی داوطلب و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی از جمله مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی است.

اسکن عکس ٣ در ۴ رنگی داوطلب، اسکن معرفی نامه مرکز خدمات آموزشی جهت شرکت در آزمون، اسکن صفحات اول و دوم شناسنامه و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی نیز از جمله مدارک لازم برای ثبت نام دانش آموختگان خارج از کشور است.

داوطلبان برای پرداخت هزینه شرکت در آزمون باید به لینک «پرداخت الکترونیک هزینه ثبت نام» مراجعه و هزینه شرکت در آزمون دانشنامه و گواهینامه دندانپزشکی را بر اساس مبالغ مندرج در سایت با استفاده از کارتهای بانکی عضو شتاب پرداخت و کد پرداخت را دریافت کنند.

آزمون کتبی سی و چهارمین دوره آزمون دانشنامه/ گواهینامه دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی تهران، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از انرژی اتمی برگزار می شود.

201

کد خبر: 953849

وب گردی

وب گردی