موسوی: هواداران استقلال به من لطف داشتند اما پیشنهاد قطری دارم

مدافع راست فصل گذشته گسترش فولاد با اعلام اینکه چند پیشنهاد در جیب دارد از تصمیم خود طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سیداحمد موسوی که بعد از درخشش در فصل گذشته در ترکیب گسترش فولاد چند پیشنهاد مناسب به دستش آمده، از تصمیم خود برای انتخاب تیم آینده‌اش طی هفته بعد خبر داد.

موسوی در خصوص شرایط این روزهایش گفت: تمرینات اختصاصی‌ام را دنبال می‌کنم تا از نظر شرایط بدنی برای فصل آینده کاملا آماده باشم. رویای بزرگی در سر دارم و می‌خواهم در تیمی بازی کنم که بتوانم به ترکیب تیم ملی در جام ملت‌ها برسم.

وی در خصوص اینکه طی چند وقت اخیر شایعاتی مبنی بر پیشنهاد از استقلال برای او شنیده می‌شد گفت: کسی از باشگاه استقلال به من زنگ نزد اما از طرف برخی نزدیکان این مساله به من گفته شد. هیچ صحبت جدی صورت نگرفت اما خوشحالم که هواداران استقلال طی این مدت به من لطف داشتند و با اشاره به عملکردم در فصل گذشته خواهان حضور در این تیم بودند. خوشحالم که فصل خوبی را در گسترش فولاد پشت سر گذاشتم و اکنون رویای بزرگی که در سر دارم را تلاش می‌کنم در فصل آینده به آن برسم.

موسوی درباره پیشنهاداتش گفت: 4 پیشنهاد داخلی به دستم رسیده و البته از یک تیم قطری هم دو روز پیش پیشنهاد به دستم رسیده است. این تیم البته در سوپرلیگ نیست و در دسته پایین تر است. نمی‌خواهم ریسک کنم و دوست دارم جایی باشم که عملکردم دیده شود. به نوشته ایلنا، مدافع راست فصل گذشته گسترش فولاد در خصوص شایعه احتمالی جانشینی‌اش در تراکتور به جای ایرانپوریان گفت: در مورد نام تیم‌هایی که به من پیشنهاد داده‌اند صحبت نمی‌کنم. البته حضور در تراکتورسازی که تیمی بزرگ و پرطرفدار و سابقه است را افتخار بزرگی برای خودم می‌دانم و در هفته آینده تصمیم نهایی‌ام را در اینباره خواهم گرفت.

601

کد خبر: 953864

وب گردی

وب گردی