شوک‌ آورترین شرایط بد برای پرسپولیسی ها!

محرومیت از دو نقل و انتقالات باعث شده تا پرسپولیس علیرغم تکرار قهرمانی، فصل را با بیم و هراس فراوان آغاز کند.

به گزارش ایسکانیوز، بیایید از همین اول گزارش بدترین شرایط ممکن را برای شما به یاد بیاوریم؛ کامیابی‌نیا با پرسپولیسبه توافق نرسیده و تلاش برای جلب نظر برانکو ایوانکوویچ برای بازگرداندن محسن مسلمان هم بی‌نتیجه مانده است. این اما پایان ماجرا نیست؛ علیرضا بیرانوند و وحید امیری نیز با توجه به حضور در جام جهانی با پیشنهاد مالی مناسبی مواجه شده‌اند و در تدارک حضور در فوتبال اروپا هستند. محمد انصاری را البته از این جمع فاکتور می‌گیریم که علیرغم پیشنهاد اروپایی ترجیح داده به کار خود در این شرایط در تیم ادامه دهد

اکنون پرسپولیس فصل را با این پیش زمینه که 5 ستاره اصلی‌اش جدا شده‌اند و نتوانسته حرکتی در بازار نقل و انتقالاتی داشته باشد آغاز می‌کند. وحید امیری، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و علیرضا بیرانوند برای بستن هر تیم قدرتمندی کفایت می‌کنند و پرسپولیس با بدشانسی بزرگ طبق این پیش فرض آنها را از دست داده است.

اکنون در خط دروازه برانکو ایوانکوویچ باید امیدوار به درخشش هموطن خود باشد. بوژیدار رادوشوویچ که در دو فصل اخیر به عنوان گلر شماره دو در این تیم حضور یافته علیرغم فرصت کمی که به دست آورده عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته تا حد زیادی بتوان به او امیدوار بود. در این شرایط پرسپولیس البته در روی نیمکت هم ابوالفضل درویش‌وند را در اختیار خواهد داشت و شاید بتواند از دیدارهای نیم فصل اول به سلامت عبور کنند.

نکته مثبت در خط میانی این تیم است. جایی که هیچ کدام از بازیکنان فصل گذشته نه سودای جدایی دارند و نه متهم به عدم وفاداری به باشگاه شده‌اند. شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی همچنان می‌توانند دژ دفاعی این تیم را شکل دهند و حسین ماهینی نیز در سمت راست دفاعی قرار می گیرد و محمد انصاری در سمت مخالف. موضوع نگران کننده برای این تیم تنها به محرومیت و مصدومیت احتمالی مربوط می‌شود که آنها باید امیدوار باشند از این مهلکه جان سالم به در ببرند.

خط میانی متلاشی شده پرسپولیس یکی از بزرگترین دغدغه‌های این تیم محسوب می‌شود. در فصل گذشته کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، وحید امیری و فرشاد احمدزاده به طور ثابت در این تیم بازی می‌کردند که ربیع خواه با توجه به مصدومیت نیمی از دیدارهای نیم فصل اول لیگ هجدهم را از دست خواهد داد. به نوشته ورزش سه، طبق همان پیش‌بینی بدبینانه هم کامیابی نیا و وحید امیری را هم جدا شده از تیم تصور کردیم و احمدزاده هم خداحافظی خود را رسما اعلام کرده است تا کاملا این خط میانی پاک شود.

601

کد خبر: 953869

وب گردی

وب گردی