لواندوفسکی: هدفم آقای گلی در جام جهانی نیست

گلزن صاحب‌نام و لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: دست‌یابی به عنوان آقای گلی جام جهانی روسیه، هدفم نیست.

به گزارش ایسکانیوز، روبرت لواندوفسکی که بحث خروجش از بایرن مونیخ، سوژه رسانه‌ها شده، هم اکنون در اردوی تیم ملی لهستان حضور دارد و خودش را برای حضور در رقابت‌های جام جانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می‌کند.

وی در گفت‌وگویی با کیکر اظهارداشت: لهستان بازیکنان خوبی دارد و از پتانسیل قابل توجهی نیز برخوردار است.اما در وهله نخست قابلیت‌هایش را باید به هنگام برگزاری جام جهانی در زمین نشان دهد.برای ما بازی نخست برابر سنگال بسیار پراهمیت است. چرا که نتیجه این دیدار به تقویت روحیه تیم کمک می‌کند.بعد از آن می‌توان به شکل بهتری به کار ادامه داد.

«لووی»‌در پاسخ به این سئوال که در گروهی که لهستان، همراه با کلمبیا و ژاپن حاضر است، کدام تیم بیشتر از همه بخت صعود دارد، عنوان کرد:از نظر من کلمبیا از بیشترین شانس برخوردار است.این تیم صاحب بازیکنان بسیار خوبی است.

او ادامه داد:برای این که یک جام جهانی موفقیت‌آمیز را تجربه کنیم، باید همه بازیکنان به اوج آمادگی برسند و بعد از یک فصل طولانی و پرفشار، خسته نباشند.دسترسی به این امر کار راحتی نیست.فکر می‌کنم اگر بتوانیم شروع به کار خوبی در جام داشته باشیم، از اعتمادبنفس بهتری برخوردار می‌شویم و آنوقت کار بسیار راحت‌تر پیش خواهد رفت.

لواندوفسکی در مورد شانس کسب عنوان آقای گلی جام جهانی روسیه نیز عنوان کرد: دسترسی به این عنوان در صورتی میسر است که شما بتوانید در ۷ مسابقه جام جهانی حضور داشته باشید.همینطور بستگی به نمایش و کیفیتی دارد که تیم شما در مسابقات ارائه می دهد.البته این نکته که من بتوانم گل‌های زیادی برای لهستان بزنم خوب است.اما باور کنید دست‌یابی به عنوان آقای گلی، هدف واقعی من نیست.

601

کد خبر: 953878

وب گردی

وب گردی