جمهوری اسلامی ایران نتیجه تلاش۱۴۰۰ساله برای ایجادحکومت اسلامی است

سازمان تبلیغات خراسان رضوی با صدور بیانیه ای بر نقش امام خمینی(ره) بر شکل گیری حکومت اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران عصاره تلاش ۱۴۰۰ ساله اندیشمندان نام‌آور مسلمان و مجاهد به رهبری امام‌خمینی(ره) برای تشکیل حکومت اسلامی بود که همه مردم را با اتحاد کلمه زیر پرچم توحید گردآورد و گفتمانی ارائه داد که تغییر معادلات جهانی نیز از کارویژه‌های آن است.

گفتمان بیداری اسلامی، میوه شیرین اسلام انقلابی در اندیشه امام (ره) و مقام معظم رهبری است که چالش‌های مهمی فراروی جهان سرمایه‌سالار و مادی گرا قرار داده است چرا که اسلام سازشکار، هیچ خطری فراروی جبهه استکبار باقی نمی‌گذارد، بلکه اسلام از جنس تفکر اصیل اسلامی است که اقیانوس ایثار و اخلاص را در پهنه حیات جامعه بشری ایجاد و دل‌های آزادیخواهان را تا رسیدن به ساحل نجات همراهی می‌کند.

در رهگذر بیداری شکوهمند اسلامی نشانه‌های خروج جامعه اسلامی از انزوا هویدا شده و حرکت آزادی‌خواهانه مسلمانان در پرتو بیداری اسلامی به پیروی از انقلاب اسلامی به تقویت بازتولید انقلاب اسلامی و پیشرفت چشمگیر رستاخیز اسلامی کمک کرده است.

در پاسخ به این حرکت‌های اصیل، دشمن نیز به بدل‌سازی روی آورده و با پشتیبانی از خیانت‌کاران به اسلام و مسلمین با عنوان «تکفیری» پنجه در چهره اصیل اسلامی افکنده و با رفتار نابخردانه و متحجرانه، فضای جوامع اسلامی را غبارآلود نموده است.

بی تردید، مدیریت جبهه حق برعهده آزادگانی است که رهبری هوشمندانه امـام المسـلمین و پیشوای آزدامردان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را با جان و دل پذیرفته و به پیروی از ایشان و تقویت گفتمان (من انقلابی ام) فضای کشورهای اسلامی را معطر ساخته و نوای دلنشین خمینی کبیر مبنی بر صدور انقلاب را در جهان طنین‌انداز می‌کنند.

به یقین در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری، انوار درخشان انقلاب اسلامی، دنیای پر از ظلمت و تباهی را روشن کرده و زمینه تشکیل دولت فراگیر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) فراهم خواهد شد.

اکنون که تشنگان حقیقت در پرتو رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی با مردم‌سالاری دینی بیش‌ازپیش آشنا شده و بارقه‌های امید هویدا گشته است، متأسفانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در اقدامی نابخردانه به انتقال سفارت خویش به قدس شریف اقدام و خشم و نفرت مسلمانان آزاده را برانگیخته است. از سوی دیگر ناآگاهانی در داخل کشور نیز به کمرنگ شدن راهپیمایی روز جهانی قدس چشم دوخته و در رهگذر آن کمرنگ شدن شعارهای اصیل انقلاب را دنبال می کنند.

اینک که شب های پربرکت قدر با ایام ارتحال ملکوتی بنیانگذار فقید نظام مقدس اسلامی همزمان شده، طلاب و فضلای خراسان رضوی، مبلّغان و ائمه جماعات، شورای هیأت های مذهبی استان، کانون مداحان و شاعران آیینی خراسان رضوی، اتحادیه مؤسسات و مراکز مردمی قرآن مجید، جمعیت بانوان فرهیخته، انجمن های اسلامی کارگری و مجمع عالی کانون های فرهنگی و تبلیغی استان ضمن سپاس مجدد به درگاه خداوند متعال که نعمت نبوت، امامت، ولایت، ایمان و هدایت را به ما ارزانی داشت، ضمن پایبندی به آرمان های امام راحل و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، اعلام می دارد با گام های استوار در آیین های نکوداشت حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و نیز راهپیمایی با صلابت و دشمن شکن روز جهانی قدس شرکت و از عموم هموطنان عزیز نیز دعوت می کند با حضور خویش شکوه و عظمت امت اسلامی و پایبندی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارند.

901

کد خبر: 953886

وب گردی

وب گردی