3 بازیکنی که برای برانکو کافی هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای تقویت هر چه بهتر تیمش روی جذب دو بازیکن تأکید ویژه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، پرسپولیس در حال حاضر برای تقویت خود در فصل آینده با مهدی شیری به توافق رسیده است و با توجه اینکه دادگاه عالی داوری ورزش هنوز رأیی در مورد فعالیت سرخپوشان در فصل نقل‌وانتقالات لیگ برتر صادر نکرده است، هنوز مشخص نیست آنها چه زمانی می‌توانند از بازیکن جدید خود استفاده کنند. برانکو در واقع شیری را به‌عنوان جانشینصادق محرمی انتخاب کرده است که قصد دارد به زودی لژیونر شود و روی نفرات جدا شده دیگر تیمش هم به شکل دیگری برنامه‌ریزی کرده است.

با رفتن محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده از پرسپولیس برانکو دو جانشین خیلی خوب برای آنها در نظر دارد. سروش رفیعی و مهدی ترابی نفراتی هستند که برانکو اعتقاد دارد با آمدن آنها تیمش کامل‌تر از قبل خواهد شد. او از مسئولان باشگاهش خواسته به هر شکلی که هست مقدمات حضور این دو بازیکن را در تیمش فراهم کنند. در این بین مهدی ترابی یک فصل دیگر با باشگاه سایپا قرارداد دارد و پرسپولیسی‌ها برای جذب او باید با این باشگاه مذاکره کنند. رفیعی هم که در حال حاضر در قطر به سر می‌برد این قول را به پرسپولیسی‌ها و برانکو داده که در صورت بازگشت به ایران پیراهن این تیم را بر تن کند.

بازیکن دیگری که برانکو روی حفظ آن تأکید داشته، وحید امیری است، بازیکنی که مرد کروات چه از نظر اخلاقی و چه فنی اعتقاد زیادی به وی دارد و اصرار داشته قراردادش تمدید شود. شاید حتی جدایی کمال کامیابی‌نیا هم چندان برانکو را نگران نکند، اما مسئله امیری جداست.

شاید اگر پنجره نقل‌وانتقالات به سوی پرسپولیس باز شود این تیم یک مهاجم خوب خارجی را هم در خط حمله جذب کند، اما با توجه به اینکه برانکو می‌داند احتمال باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات به روی تیمش خیلی کم است فعلاً روی آماده کردن منشا در اردوی پیش از شروع فصل تمرکز کرده است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس فعلاً روی جذب ترابی و رفیعی برنامه‌ریزی کرده‌اند، اما قبل از آن منتظر اعلام رأی دادگاه CAS هستند تا مشخص شود به چه شکل باید با نفرات مدنظرشان توافق کنند. اگر پنجره پرسپولیس بسته بماند برانکو در نیم‌فصل دوم روی این دو بازیکن حساب خواهد کرد و تا آن زمان هم مجبور است با همین داشته‌های خود کنار بیاید.

601

کد خبر: 953888

وب گردی

وب گردی