معرفی مسجد عمران به همراه  «گفت‌وگوی تنهایی»

معرفی مسجد عمران بن شاهین در برنامه «همسفر» و حضور مهدی کرم پور و فرزاد مؤتمن در برنامه «گفت‌وگوی تنهایی» ۲ خبر از رادیو صبا هستند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از رادیو صبا، برنامه «همسفر» برای معرفی و آشنایی با مسجد عمران بن شاهین در شهر نجف مخاطبان رادیو صبا را با خود همراه می کند.

«همسفر» برنامه ای است که مخاطبان را با مساجد و اماکن تاریخی- مذهبی ایران و جهان آشنا می کند. در این برنامه روز سه شنبه ۱۵ خرداد ساعت ۱۹ مسجد عمران بن شاهین در شهر نجف در کشور عراق معرفی می شود.

مسجد عمران بن شاهین یکی از قدیمی ترین مساجد شهر نجف واقع در ضلع شمالی صحن حرم امیر مؤمنان علی (ع) است و مسجد خضراء نیز در زاویه شمال شرقی صحن مطهر علوی قرار دارد که ده ها سال یکی از مراکز اصلی تدریس در حوزه علمیه نجف به شمار می‌رفت.

برنامه «همسفر» در قالب نمایش به تهیه کنندگی الهه بیات و با اجرای عالیه سادات جعفری و محسن دین‎محمد، روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

«گفت‌وگوی تنهایی» میزبان ۲ فیلم ساز ایرانی

در برنامه «گفت‌وگوی تنهایی» کاری تأمینی از رادیو صبا با مهدی کرم پور و فرزاد مؤتمن ۲ کارگردان و فیلمساز کشور گفتگو می شود.

این برنامه که به معرفی چهره ها و شخصیت‎های مختلف علمی، فرهنگی و هنری کشور می پردازد روز سه شنبه ۱۵ خرداد ساعت ۱۱ با مهدی کرم پور و در ساعت ۲۱ با فرزاد مؤتمن گفتگویی انجام می دهد.

«گفت‌وگوی تنهایی» برنامه ای تأمینی است که به مدت ۳۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

502

کد خبر: 953905

وب گردی

وب گردی