ستاره پرسپولیس در تیررس  سرمربی مطرح لیگ برتری

امید نمازی سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که قصد دارد کم کم وارد بازار نقل‌و‌انتقالات شود، می‌خواهد در اولین قدم چند بازیکن خارجی را جذب کند.

به گزارش ایسکانیوز، امید نمازی سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که قصد دارد کم کم وارد بازار نقل‌و‌انتقالات شود، می‌خواهد در اولین قدم چند بازیکن خارجی را جذب کند.

امید نمازی قصد دارد به زودی ۲،۳ بازیکن خارجی را به اصفهان بیاورد و با آنها قرارداد امضا کند. به احتمال زیاد در روز‌های آینده این بازیکنان به اصفهان می‌روند و با نظر نمازی قرارداد خود را با این باشگاه امضا می‌کنند.

همچنین امید نمازی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن نظرش روی جذب محسن مسلمان هافبک مغضوب پرسپولیس هم مثبت است، ولی فعلا نمی‌خواهد برای جذبش اقدامی کند. نمازی قصد دارد تا زمان مشخص شدن تکلیف مسلمان و پرسپولیس صبر کند و هر موقعی که جدایی او از پرسپولیس رسمی شد برای جذب او وارد عمل شود.

این در شرایطی است که روز گذشته برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، مسلمان برای فصل آینده در این تیم جایی ندارد. به نوشته میزان، غیر از ذوب‌آهن، مسلمان از تیم‌های تراکتورسازی تبریز، سپاهان اصفهان و حتی شنیده می‌شود از باشگاه سایپا برای فصل آینده پیشنهاد دارد. با این شرایط بعید نیست که مسلمان در نهایت به تیم سابق خود یعنی ذوب‌آهن بپیوندد.

601

کد خبر: 953912

وب گردی

وب گردی