اندیشه و تفکر امام نه تنها در دل امت های اسلامی بلکه در دل تمام آزا اندیشان جهان جای دارد

همزمان با بیست و نهمین سالگرد رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ویژه برنامه باشکوهی در بوکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز؛ همزمان با بیست و نهمین سالگرد رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ویژه برنامه باشکوهی در بوکان برگزار شد.

در این مراسم ویژه که با حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در مسجد دارالحسان بوکان برگزار شد امام جمعه این شهر در سخنانی ضمن تسلیت سالگرد عروج ملکوتی امام امت عنوان کرد: امام خمینی(ره) فردی بی نظیر در همه زمینه ها بودند که توانستند با ایمان به خدا در مقابل حکومت رژیم شاهنشاهی بایستند و در نهایت نیز انقلاب را به پیروزی برسانند.
حاج ماموستا خلیفه زاده افزود: سخنان و اندیشه امام (ره) نه تنها برای عصر حاضر بلکه برای تمام اعصار اینده کاربرد خواهندبود.
وی ادامه داد: تفکر حضرت امام(ره) برای تمامی انانی که دغدغه دین و مبارزه با ستمگران را دارند حجت است و این مهم را هم اکنون در فلسطین و لبنان و … به عینه می بینیم.
خلیفه زاده تصریح کرد: با اندیشه امام و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برای بار دیگر شئونات اسلامی در جامعه ایران احیا شد.
امام جمعه بوکان ادامه داد: هم اکنون اندیشه و تفکر امام نه تنها در دل امت های اسلامی بلکه در دل تمام ازاد اندیشان جهان جای دارد.
ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده با بیان اینکه همه مسئولان باید رفتار و گفتار امام را الگوی خود قرار دهند، ادامه داد: اندیشه و افکار امام موجب شد در کشور های منطقه و ایران تحول عظیمی به وجود آید چون که امام با ادغام دین و سیاست توانست این نوع مدیریت را در جهان نهادینه کند.
در ادامه برنامه حجت الاسلام روح الله فتحی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان در مراسم گرامیداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد در مسجد دارالاحسان بوکان افزود: انقلاب امام خمینی (ره)، انقلاب بی نظیر در تاریخ معاصر و تاریخ بشریت بود که در راستای همین آرمان شکل گرفت.
وی اضافه کرد: مبارزه با استکبار، ایجاد استقلال، خودکفایی به معنای کامل، ایجاد وحدت و همبستگی در بین مردم، توجه به ملت های مظلوم و عزت بخشیدن به اسلام از جمله اهداف بزرگی بود که امام راحل با همه توان سعی داشت به آنها برسد.
وی گفت: بیداری اسلامی در کشورهای عربی و ملت های آزادی خواه نیز برخاسته از نهضت بزرگ امام خمینی (ره) بود
حاج اقا فتحی حضرت امام را احیا گر واقعی دین مبین اسلام دانست و افزود: تا پیش از انقلاب ما شاهد فاسد ترین سینما ها و مکان های غیر دینی بودیم که با پیروزی انقلاب تمام این موارد از کشور برجیده شد.
وی حضرت امام را بنیان گذار وحدت دوباره امت های اسلامی دانستند و تصریح کرد: روز قدس نمادی از این وحدت است که تمامی امت های اسلامی یک صدا بر سر مستکبران عالم فریاد می کشند.

کد خبر: 953946

وب گردی

وب گردی