موتینیو:باید از بهترین بازیکن جهان درس بگیریم 

جوآ موتینیو پس از جلسه تمرین روز دوشنبه پرتغال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

به گزارش ایسکانیوز، دو روز پس از توقف بدون گل پرتغال در مقابل بلژیک در بروکسل، تمرینات تیم پرتغال از سر گرفته شد. جلسه تمرین روز دوشنبه پرتغال کاملا تحت تاثیر پیوستن رونالدو به جمع ملی پوشان پرتغالی قرار گرفت. پرتغال خود را برای آخرین مسابقه تدارکاتی در مقابل الجزایر در روز پنج شنبه در ورزشگاه خانگی بنفیکا آماده می کند.

رونالدو آخرین بازیکن اضافه شده به تمرینات پرتغال بود و از امروز تمامی ٢٣ بازیکن سانتوس در کنار هم تمرین کردند. آدرین سیلوا هم که به دلیل مصدومیتی جزئی پرتغال را در بروکسل همراهی نکرده بود در جلسه امروز به تمرینات انفرادی پرداخت.

جوآ موتینیو هافبک موناکو به نمایندگی از بازیکنان در مصاحبه مطبوعاتی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

*مسابقه مقابل الجزایر: مانند تمامی مسابقات، این بازی هم متفاوت خواهد بود. ما سعی خواهیم کرد که بازی خود را به نحوه احسنت انجام بدهیم و با پیروزی از زمین خارج شویم.

*پیوستن رونالدو به تیم: حالا تیم کامل شده. از امروز به بعد تمرینات با تیم کامل انجام می شود و امیدوارم که همه چیز خوب پیش برود. رونالدو یک مهره باارزش است چه در باشگاهش چه در تیم ملی. امیدوارم همانطور که همیشه به تیم کمک کرده باز هم به کمک ما بیاید.

*بالا رفتن انتظارات از تیم با پیوستن رونالدو: همیشه انتظارات از ما بالا بوده. بدون شک با داشتن بهترین بازیکن جهان، کیفیت بازی تیم بالاتر خواهد رفت. اما انتظارات مانند قبل بالا است. یک بار دیگر باید نهایت تلاش خود را در جهت تکامل تیم بگذاریم. بهترین بازیکن جهان را در کنار خود داریم باید از او درس بگیریم و بهتر شویم.

*بازار نقل و انتقالات: تاثیری در عملکرد هیچ یک از بازیکنان ندارد. ما کاملا تمرکز خود را به تیم ملی اختصاص داده ایم. تیم ملی تمرکز اصلی است و به گمانه زنی ها در مورد انتقال این یا آن بازیکن اهمیت نمی دهیم.

*هدف: چالش حال حاضر، برد در مسابقه بعدی است. ما توانستیم جام ملت های اروپا را فتح کنیم، این چیزی بود که در ابتدا نمی دانستیم قابل رسیدن باشد، اما من به عنوان یک عضو خانواده تیم ملی برای رسیدن به آن هدف جنگیدم. نه تنها من بلکه همه هم تیمی هایم می خواهیم تا آخرین لحظه در روسیه بمانیم.

601

کد خبر: 953991

وب گردی

وب گردی