بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز به مناسبت روز جهانی قدس

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در بیانیه ای ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، ازآحاد مردم کشور بویژه دانشگاهیان جهت حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از اهواز: در این بیانیه آمده است :

دگر بار همزمان با ماه پرخیر و برکت رمضان ، ندای حق طلبانه و مظلومانه مردم زجر کشیده فلسطین رساتر از گذشته گوش می رسد . فریاد استغاثه و کمک از مسلمانان جهان .

هر سال درماه مبارک رمضان ، کشور عزیزمان ایران اسلامی و همچنین کشورهای مسلمان، روز جهانی قدس را با شکوه عظیمی برگزار می کنند ، ولی امسال جنایات ددمنشانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم و روزه دار غزه از یک سو و اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم کودک کش از سوی دیگر موجب شده است که امسال روز قدس حساس تر از گذشته گردد .

حضور آگاهانه و عظیم شما ملت بزرگ در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر پوزه مستکبران و خناسان دوران را به زمین خواهد زد و ملتهای جهان را در خلق چنین حماسه ای مبهوت خواهد کرد .

مشارکت حداکثری و با بصیرت شما ملت شریف یک دژ محکم و سنگر عظیمی را در برابر هجمه های سیاسی ، تبلیغاتی و نظامی دشمنان و بدخواهان قدس شریف ایجاد می نماید .

روز جمعه اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز نیز همدوش و همراه با شما ملت عزیز در راهپیمایی روز قدس حضوری پرشور و با صلابت را خواهند داشت .

وعده ما : جمعه 18 خردادماه در راهپیمایی روز قدس

کد خبر: 954126

وب گردی

وب گردی