حسن بیگی: روز قدس نماد پیروزی اسلام در برابر کفر است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: روز جهانی قدس نماد قدرت، ایستادگی در مقابل ظلم، آزادی فلسطین و پیروزی اسلام بر کفر است.

ابوالفضل حسن بیگی نایب رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به مسئله فلسطین و قدس و اتحاد مسلمانان اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که مسلمانان در سراسر دنیا آگاهانه و با بهره گرفتن از تجربیات 1400 سال پیش دست به دست یکدیگر داده اند و به فضل پروردگار یک پارچه در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستاده اند.

وی افزود: قدس متعلق به مسلمین است اما زور و تزویر باعث شد که حدود 70 سال مردم فلسطین زیر چکمه کشورهای استکباری قرار بگیرند و قدس که قبله اول مسلمین است زیر سلطه سربازان اسرائیلی باشد.

حسن بیگی با بیان این که امروز آمریکا و اسرائیل در جهان منزوی شده اند ادامه داد: امروز مستضعفین جهان هشیار و بیدار به پا خواسته اند و مسلمانان از تمام تاریخ هشیارتر و بیدارتر و مقتدرتر هستند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: روز جهانی قدس نماد قدرت، ایستادگی در مقابل ظلم، آزادی فلسطین و پیروزی اسلام بر کفر است؛ امروز جهان کفر همه جانبه در مقابل جهان اسلام ایستاده است و خدا را شاکریم که مستضعفین جهان در کنار جهان اسلام با آمریکا و اسرائیل و استکبار جهانی مقابله می کند.

وی در پایان تصریح کرد: جهان در حال مقابله با سخنان مزحک دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است و تمام ملت ها در مقابل استکبار ایستاده اند؛ روز قدس امسال همه ملت ها به ویژه ملت بزرگ ایران که همواره پرچمدار مقابله با کفر بوده است به میدان خواهند آمد و امسال این روز دیدنی خواهد بود و برای جهان کفر تعیین و تکلیف خواهد شد.

302

کد خبر: 954190

وب گردی

وب گردی