دعوت علمای اهل تسنن بجنورد از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

علمای اهل تسنن شهرستان بجنورد با صدور اطلاعیه‌ای از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شعبه خراسان شمالی روحانیون اهل سنت بجنورد، در اطلاعیه‌ای مردم را به راهپیمایی روزقدس فراخواندند.

بر اساس این گزارش در این اطلاعیه آمده است:

"روز قدس" روز بزرگی است که حضرت امام خمینی(ره) با مشخص کردن آن کاری کرد که هیچ یک از انسان‌های آزادی‌خواه دنیا فراموش نکند.

مسئله فلسطین یک اولویت است و این کشور باید از دست رژیم اشغالگر اسرائیل آزاد شود، رهایی قدس یک آرمان بزرگ است که شیعه و سنی نمی‌شناسد، بلکه مسئله فلسطین درد امت اسلام محسوب می‌شود.

اسرائیل غاصب با زیاده‌خواهی بیش از نیم قرن است که کشور مسلمان فلسطین را در تصرف خود درآورده و زنان، کودکان و مردم بی‌گناه را در مجازات حق‌خواهی، قلع و قمع می‌کند اما به طور حتم در آینده نه چندان دور جزای این اعمال ننگین خود را خواهند دید.

صهیونیست‌ها عملاً با غصب فلسطین دست به نسل‌کشی‌ زده‌اند و از این رو همه مسلمانان باید در برابر این فجایع احساس مسئولیت کنند و در روز قدس که نماد خیزش در برابر ظلم اسرائیل است، حضور پرشور و گسترده‌ای داشته باشند.حضور یکپارچه مردم و مذاهب اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس می تواند دشمن را از حساب باز کردن روی هر تهدیدی علیه ملت های مسلمان منصرف کند و بار دیگر دل سیاه آنها را از فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بلرزاند.

لذا ما علمای اهل سنت بجنورد، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم نموده و یکبار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (قدس سره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدضله العالی) در روز جمعه همگام با مردم شریف و ولایتمدار، ایران اسلامی در راهپیمایی با شکوه روز قدس شرکت نموده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه دار نیز، دعوت می نماییم با حضورچشمگیر، حماسی و قدرتمندانه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، لرزه بر اندام پوشالی استکبارجهانی و رژیم غاصب اسرائیل بیندازند.

ائمه جماعت مساجد شش گانه اهل سنت شهرستان بجنورد

901

کد خبر: 954191

وب گردی

وب گردی