ذوالنور: خیابان های کشور در روز قدس امسال محل انزجار از نظام سلطه شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس امسال قطع به یقین همان طوری که رهبر انقلاب تاکید کردند متفاوت از سال های گذشته است و خیابان های شهرهای کشور محل نمایش قدرت و اعلام انزجار و تنفر نسبت به نظام سلطه، آمریکای جنایت کار و رژیم صهیونیستی شده است.

مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به اهمیت روز قدس امسال و حضور مردم در راهپیمایی این روز اظهار داشت: امسال مردم ایران به چند جهت حساسیت بیشتری به هرچه پر شکوه برگزار کردن مراسم روز قدس دارند.

وی افزود: یکی از جهت آن که دونالد ترامپ سفارت آمریکا را از تل آویو به قدس منتقل کرده است؛ این اقدام اعلام رسمیت تجاوزگری و ظلم چند ده ساله بر مردم فلسطین و در حقیقت جنگ با قبله اول مسلمین و اعلان جنگ با مسلمانان است و لذا مسلمانان دنیا از جمله مردم مسلمان ایران اسلامی امسال با حساسیت ویژه ای به روز قدس نگاه می کنند.

ذوالنور ادامه داد: مردم عزیز ایران اسلامی از جهت دیگری نیز به دنبال این هستند تا عقده درونی و انزجار درونی خودشان را نسبت به حاکمان نظام سلطه و ترامپ نشان دهند؛ همچنین خروج آمریکا از توافق هسته ای بر این انزجار می افزاید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: این خروج برای مردم ایران بسیار خوشایند بود از این جهت که مردم تمام هزینه های لازم را برای برجام دادند و اگر بنا بود از نتیجه برجام استفاده کنند، آمریکا منافع ملت ما را با تخریب برجام تهدید کرد و آن پیش بینی هایی که مقام معظم رهبری درباره زیاده خواهی و غیر قابل اعتماد بودن دشمن مطرح می کردند به وقوع پیوست.

وی تاکید کرد: روز قدس امسال قطع به یقین همان طوری که رهبر انقلاب تاکید کردند متفاوت از سال های گذشته خواهد بود و خیابان های شهرهای کشور محل نمایش قدرت و اعلام انزجار و تنفر نسبت به نظام سلطه، آمریکای جنایت کار و رژیم صهیونیستی خواهد شد و یک حمایت تمام قد از ملت مظلوم فلسطین که در این ایام با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند و شهدای بسیاری را تقدیم اسلام کردند صورت خواهد گرفت.

ذوالنوری در پایان اذعان داشت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال، مرحمی است بر دل آوارگان فلسطینی که نگهبانان قبله اول مسلمانان هستند.

302

کد خبر: 954202

وب گردی

وب گردی