فعالیت‌های بسیج شهرداری تهران در روز جهانی قدس

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در آستانه روز جهانی قدس در سخنانی با بیان آنکه اسرائیل غده سرطانی منطقه است و ما با همه وجودمان از مردم مظلوم فلسطین دفاع و حمایت می‌کنیم، گفت: مسأله قدس مسأله اسلام و انسانیت است و نابودی اسرائیل اتفاقی است که تمام آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان منتظر آن هستند.

به گزارش ایسکانیوز بابایی گفت: جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی و همچنین اقدام نابخردانه آمریکا در انتقال سفارت خود به بیت‌المقدس، موج جدیدی از خشم و نفرت دنیای اسلام را علیه آمریکا و اسرائیل به راه انداخته است و ان‌شاءالله این امر زمینه نابودی این رژیم غاصب و دست پرورده‌هایش را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امسال راهپیمایی روز جهانی قدس از هر سال پرشورتر و بهتر برگزار خواهد شد و بسیجیان شهرداری تهران نیز دوشادوش مردم انقلابی و روزه‌دار سراسر کشور انزجار خود از این رژیم منحوس را فریاد خواهند زد.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران اکران عکس شهید سید عبدالصمد امام پناه، توزیع نشریه گلدسته ویژه روز قدس در تمامی مساجد و پایگاه‌های بسیج و توزیع پلاکاردهای تبلیغی با شعارهای ضد صهیونیستی در بین راهپیمایان تهرانی را از جمله کارهای این سازمان در روز جهانی قدس عنوان کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری، بابایی به تابلوی روز شمار نابودی اسرائیل در میدان فلسطین هم اشاره کرد و گفت: طولی نخواهد کشید که نابودی این رژیم جعلی را در فلسطین جشن خواهیم گرفت و به امامت ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای دامت افاضاته در قدس شریف نماز جماعت اقامه خواهیم کرد.

گفتنی است سال گذشته همزمان با روز جهانی قدس مراسم رونمایی از تابلوی روزشمار نابودی اسرائیل توسط بسیج شهرداری تهران برگزار شد که موجب شد نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به نصب این تابلو واکنش نشان دهد.

700

کد خبر: 954253

وب گردی

وب گردی