دعوت دکتر فرهاد رهبر از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز قدس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی دعوت کرد در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته و صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

به گزارش ایسکانیوز، از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در پیام دکتر فرهاد رهبر آمده است:

«روز قدس یادگار جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، الگویی الهی و انسانی در دفاع از حقوق ملت ستمدیده‌ای است که صدای به‌حق آنان توسط غاصبان و زورگویان در سینه خفه می‌شد، اما روز قدس به نماد آزادی‌خواهی ملت مظلوم فلسطین در سراسر جهان تبدیل شده و مسلمانان روزه‌دار هرساله ندای اسارت فلسطین اشغالی را فریاد می‌زنند تا جنایت‌های صهیونیسم جهانخوار فراموش نشود.

فلسطین بیش از شش دهه است که در چنگال صهیونیسم، این رژیم نامشروع‌زاده از استعمار پیر گرفتار است و مجامع بین‌المللی و مدافعان به اصطلاح حقوق بشر، برابر جنایات‌ها و خیانت‌های صورت‌گرفته همچنان برخورد دوگانه و منفعت‌محوری را از خود نشان می‌دهند و از طرفی رسانه‌های تاثیرگذار در عرصه جهانی به جای بیان حقیقت در باب سرزمین‌های اشغالی و این سرزمین مقدس برای ادیان الهی، عامدانه و مزدورانه به ماهیت رژیم جعلی مشروعیت می‌بخشند.

امروز در شرایط حساس منطقه خاورمیانه که برخی ملت‌های منطقه گرفتار توطئه رژیم صهیونیستی، بازیگران فرامنطقه‌ای و اختلافات داخلی شده‌اند، فرصت دست‌درازی بیشتر به حقوق ملت فلسطین و افزایش جنایت‌ها در سرزمین‌های اشغالی توسط اشغالگران بیشتر شده و ضرورت دارد مجامع بین‌المللی به ویژه مسلمانان با وحدت کلمه در روز قدس حمایت خود را از ملت ستمدیده فلسطین اعلام کنند و قدم های موثری در جهت انزوای رژیم جعلی صهیونیستی بردارند.

لذا انتظار می‌رود نخبگان و دانشگاهیان جهان اسلام و تمامی آزادی‌خواهان و صلح‌طلبان حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند تا دستان خونین دولت‌های مرتجع، رژیم جعلی صهیونیستی و حامیانشان پنهان نماند و بار دیگر جهانیان دریابند که مسلمانان مدافعان آزادی، برابری و کرامت انسانی و رفع ظلم و تبعیض از سراسر جهان هستند.

بی تردید دانشگاهیان می‌توانند در مجامع بین‌المللی نسبت به این بی‌عدالتی و ظلم تحمیلی به ملت فلسطین اقدامات علمی و حقوقی داشته باشند.

در پایان از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه جهان اسلام دعوت می‌کنم همچون سالیان گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کنند و صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی»

202

کد خبر: 954279

وب گردی

وب گردی