حضور مثلث ایرانى در شارلوا

٣ بازیکن ایرانى در ترکیب اصلى تیم فوتبال شارلوا بلژیک حضور دارند.

به گزارش گروه ورزشى خبرگزارى ایسکانیوز، شارلوای بلژیک هفته گذشته کار خرید علی قلی زاده، وینگر چپ سابق سایپا را رسمی کرد. تیم بلژیکی روز گذشته (سه شنبه) امید نورافکن را نیز از استقلال خریداری کرد. بدین ترتیب جمع بازیکنان ایرانی شارلوا به عدد سه رسید. کاوه رضایی دیگر بازیکن ایرانی است که یک فصل از حضورش در شارلوا می گذرد.

رضایی فصل گذشته از استقلال به شارلوا پیوست. او در این مدت عملکرد خوبی در این باشگاه بلژیکی داشت. کاوه در 29 بازی برای شارلوا به میدان رفت و 12 گل هم به ثمر رساند.

مهدی بیات مدیرعامل باشگاه شارلوا است. بدون تردید حضور او در این باشگاه نقش بسزایی در انتقال این سه بازیکن به لیگ بلژیک داشته است.

در فصل آینده به احتمال زیاد علی قلی زاده در پست وینگر چپ برای شارلوا به میدان خواهد رفت. امید نورافکن نیز که فصل گذشته بازی های خوبی را در پست دفاع چپ برای استقلال به انجام داد، می تواند در شارلوا نیز در همین پست به میدان برود. به این ترتییب قلی زاده و نورافکن یک زوج ایرانی را در سمت چپ زمین تشکیل خواهند داد. کاوه رضایی نیز مهاجم نوک شارلوا خواهد بود.

دو بازیکن جدید ایرانی شارلوا می توانند با همکاری یکدیگر برای رضایی پاس گل ارسال کنند. همکاری مثلث علی قلی زاده، امید نورافکن و کاوه رضایی می تواند باعث شود شارلوا در فصل آینده لیگ بلژیک نتایج خوبی را کسب کند. با پاس گل های احتمالی قلی زاده و نورافکن، رضایی نیم نگاهی هم به کسب عنوان آقای گلی لیگ بلژیک دارد!

606

کد خبر: 954308

وب گردی

وب گردی