حزب کارگزاران سازندگی از ملت ایران  برای حضور در روز قدس دعوت کرد

حزب کارگزاران سازندگی با صدور بیانیه ای نوشت:از همه هم میهنان دعوت می کند که در آخرین جمعه ماه رمضان در راهپیمایی اجتماعی علیه صهیونیسم شرکت کنند.

به گزارش ایسکانیوز، حزب کارگزاران سازندگی ایران به مناسبت در پیش بودن روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد: بنای اسراییل بر تروریسم و نظامی گری است و این دو واقعیت هرگز از اساس و بنیان این دولت دور نمی شود.

این بیانیه به شرح ذیل است:

به نام خدا

روز قدس سال ۱۳۹۷ اهمیتی بیش تر از هر سال دیگر دارد : رژیم صهیونیستی اسراییل بار دیگر در راس هرم و مثلث ضد ایران قرار گرفته است و عملا رهبری ائتلاف «غربی - عبری- عربی» علیه جمهوری اسلامی ایران را بر عهده گرفته است و با به قدرت رسیدن تندروترین جناح حاکمیت در امریکا رویای تغییر رژیم در ایران را دوباره در سر می پروراند. "صهیونیسم مسیحی" که در دولت لیبرال - دموکرات باراک اوباما از حاکمیت امریکا رانده شده بود، در حکومت نو محافظه کاران امریکایی باز هم به قدرت رسیده است و با وجود جوهر مشترک هر دو جناح حاکمیت در امریکا -که حامی صهیونیسم و دشمن اسلامگرایی است - به خوبی می توان تفاوت این دو جریان را در برخورد با دولتهای مستقلی مانند ایران را احساس کرد.

بنیامین نتانیاهو اکنون بیش از هر زمان دیگری از نبود سیاستمداران میانه رو در واشنگتن و ریاض خوشحال است و قصد دارد خیالات شوم خود را در دوره رییس جمهوری دونالد ترامپ محقق سازد. انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس شکل نمادین احیای صهیونیسم مسیحی است که در روز نکبت به کشتار وسیع فلسطینیان منجر شد. صهیونیسم مسیحی فرزند نامشروع پیوند یهودیت سیاسی و مسیحیت سیاسی است؛ طرز تفکری که معتقد است مقدمه ظهور موعود مسیحی، تاسیس دولت اسراییل بر خاک فلسطین و در گرفتن جنگ آخر الزمان است و تمام تلاش اسراییل تحقق این ایده خطرناک است.

بنای اسراییل بر تروریسم و نظامی گری است و این دو واقعیت هرگز از اساس و بنیان این دولت دور نمی شود؛ دخالتهای اسراییل در جنگ داخلی در سوریه و خط و نشان کشیدن برای دولتهای قانونی منطقه و تحریکات و تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی همگی نشان از آن دارد که این دولت در پی ایجاد بلوا و فتنه ای تازه است تا در نهایت با تداوم میلیتاریسم و نظامیگری و زمینه سازی برای دخالت آمریکا به بقای خود ادامه دهد. جنگ، شفابخش حکومتهای نامشروع است چراکه در عین اختفای ماهیت ظالمانه این حکومتها، به آنان موقعیتی برای بقا می بخشد و نتانیاهو که در داخل اسرائیل دچار بحرانی سیاسی است این گونه مردم منطقه را قربانی جاه طلبی های خویش می سازد.

ما کارگزاران سازندگی ایران به نام منافع و امنیت ملی میهن خویش و به حکم انسانیت و اسلامیت درباره تحرکات تحریک آمیز و جنگ افروزانه اسراییل هشدار می دهیم و بار دیگر بر استراتژی انتخابات آزاد در همه سرزمین‌های اشغالی با حضور همه مردم این سرزمین از نهر تا بحر تاکید میکنیم و به صراحت اعلام می کنیم راه حل نهایی برای حل «مساله یهودیت» سیاسی و مبارزه با صهیونیسم، یک راه حل سیاسی مبتنی بر مردم سالاری است که از اساس موجودیت و مشروعیت یک رژیم فرقه ای و نظامی و تروریستی را نفی خواهد کرد و مردم مسلمان و مسیحی و یهودی را بدون توجه به دین و نژاد بر خاک خود حاکم خواهد ساخت.

بر این اساس حضور شهروندان ایرانی در راهپیمایی روز قدس اقدامی ملی، انسانی، اخلاقی، عقلانی و اسلامی خواهد بود و ما کارگزاران سازندگی ایران همچون شهروندان همه کشورهای متمدن و صلح طلب در برابر حکومتی ظالم و جنگ طلب فریاد عدالت و صلح سر خواهیم داد. راه صلح و عدالت از جنگ و تبعیض نمیگذرد و روشنفکران جهان غرب اکنون باید بیش از هر زمانی به گوش سیاستمداران خود بخوانند که به ورطه فتنه افروزی های هواداران خشن یک ایدئولوژی سیاسی -مذهبی افراطی که مظهر بنیادگرایی است، نیافتند. صهیونیسم(یهودیت سیاسی) همچون فاشیسم و کمونیسم یک ایدئولوژی ضد بشری و نوعی بنیادگرایی مذهبی پیچیده است که امروز ملتهای عرب و فردا جهان غرب را گرفتار خود خواهد ساخت و این یک هشدار جدی است.

کارگزاران سازندگی ایران بر این مبنای نظری، از همه هم میهنان دعوت میکند که در آخرین جمعه ماه رمضان در راهپیمایی اجتماعی علیه صهیونیسم شرکت کنند تا فریاد صلح طلبی و عدالت خواهی علیه بنیادگرایی یهودی و مسیحی و در دفاع از مردم سالاری را به گوش جهانیان برساند چرا که تنها راه رهایی از صهیونیسم، مردم سالاری است.

کارگزاران سازندگی ایران

۱۷ خرداد ۱۳۹۷»

305

کد خبر: 954358

وب گردی

وب گردی