پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان و بازوند استاندار کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس در پیامی مشترک مردم را به حضور پر شور در راهپیمایی این روز دعوت کردند.

به گزارش ایسکانیوز متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
به فرموده مقام عظمای ولایت برای ما افتخار است که از مظلوم دفاع کنیم و بر سر ظالم فریاد بکشیم. از همین روی ملت شریف ایران همپای دیگر مسلمانان جهان همه ساله در روز جهانی قدس به‌‎ ‏تمامی ابرقدرت‌ها هشدار میدهند که امت عظیم اسلامی هرگز تحت استیلای نظام استکبار جهانی و دست نشاندگان خبیث‌‎ ‏آنان قرار نخواهد گرفت و هم از آن روست که به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی روز قدس، «روز قدس روز حیات اسلام است»
ملت غیور و با رشادت ایران نیز همه ساله در جمعه پایانی ماه ضیافت الهی، به میدان می‌آیند تا با شعار آزادی قدس شریف، تجدید میثاقی شگرف با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی داشته باشند.

با در نظر داشتن وضعیت ویژه منطقه و جهان و به ویژه اقدام نابخردانه رییس جمهور ایالات متحده آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر و غاصب اسراییل، که تمامی ملت‌های مسلمان جهان خصوصا ملت هوشیار، آزاده و همیشه در صحنه ایران را به خشم اورده است- بیگمان ر‌وز قدس امسال آوردگاه حضور آحاد مردم شریف کشور خواهد بود که مصمم‌تر از همیشه با حضور گسترده و معنادار خود در این همایش جهانی، ندای استکبارستیزی، حق طلبی و وحدت اسلامی و مقاومت در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های سردمداران نظام استکبار جهانی را سر داده و به سراسر جهان اعلام خواهند نمود.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانی‌های عزیز در لیالی شریف قدر و تسلیت سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت امام علی (ع)، از عموم اهالی شریف استان کرمانشاه دعوت میکنیم که همراه با دیگر آحاد ملت ایران در راهپیمایی بزرگ مسلمانان جهان در روز قدس شرکت نموده، و در این اقدام وحدت‌آفرین همچون سالیان گذشته، نقش پررنگ خود را ایفاء نمایند.
امید آنکه در تحقق آرزوی دیرین حضرت امام راحل «ره» با آزادی قدس عزیز از زمینه سازان رستگاری و رهایی همه مظلومان و ستمدیدگان جهان از بند اسارت دژخیمان و اشغالگران زمان باشیم.

مصطفی علماء
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

بازوند
استاندار کرمانشاه

کد خبر: 954385

وب گردی

وب گردی