دعوت  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان‌ مستقل ازمردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور با صدور پیامی از مردم ایران دعوت کرد که در راهپیمائی روز قدس حاضر شوند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، متن پیام دعوت نامه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس:

بسم تعالی
((ان الارض یرثها عبادی الصالحون))

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال در حالی فرا می‌رسد که قدس شریف مظلوم تر از هر زمان دیگر در یوغ مزدوران رژیم صهیونیستی به سر می‌برد و سرزمین های اشغالی با قلبی مملو از خشم و آتش های فروخفته‌ی جوانان غیور و مصیبت دیده‌ی فلسطینی، هر لحظه در شرف فوران است. فورانی که زودی بساط ظلم آمریکا و اسرائیل را در هم خواهد ریخت و نابودی اسرائیل، این غده سرطانی را در پی خواهد داشت.

انتقال سفارت ایالات متحده آمریکا به قدس شریف، کشتار بی رحمانه مردم مظلوم و غیرنظامیان در راهپیمایی بازگشت و تجاوزهای مکرر رژیم کودک کش صهیونیستی به گروه های مقاومت در فلسطین، شرایطی را سبب شده که امسال اهمیت روز قدس، این یادگاه امام راحل، را دوچندان می‌کند.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور، ضمن تأکید مجدد بر مسئله فلسطین به عنوان اولویت نخست جهان اسلام، از عموم مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، علی الخصوص دانشجویان و عموم دانشگاهیان دعوت می‌کند تا امسال نیز همچون سال های گذشته، با حضور پرشور خود تسکینی بر قلوب مردن داغ‌دیده فلسطین، این پاره تن اسلام، باشند.

والسلام علی من اتبع الهدی

گفتنی است، اتحادیهٔ دانشجویی پس از انشعاب از دفتر تحکیم وحدت در سال ۱۳۷۸ تشکیل شد. این انشعاب توسط دانشجویان بعد از انتخابات درونی انجمن در سال ۷۸ رخ داد اولین بار مسئولین دفاتر انجمن اسلامی دانشگاه چمران اهواز ،شاهد و سمنان به طور هم‌زمان جدایی خود را اعلام کرده و مرکزیت خود را به نام انجمن اسلامی دانشجویان مستقل اعلام کردند.

204

کد خبر: 954396

وب گردی

وب گردی