حسینی: صهیونیست‌ها نماد ظلم،نژاد پرستی،نسل کشی و کودک کشی هستند

وزیرسابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم گرامیداشت روز قدس و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیست گفت: صهیونیست‌ها نماد ظلم، شقاوت،نژاد پرستی، جنایت،نسل کشی و کودک کشی هستند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سیدمحمدحسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان برگزاری مراسم گرامیداشت روز قدس تحت عنوان" ۷۰ سال جنایت" که درمسجدامام حسین(ع) اشتهارد برگزار شد ضمن محکوم کردن اقدامات سخیف این رژیم منحوس و تعریف جایگاه قدس در میان مسلمانان عنوان کرد:مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان جهان است و واقعه مهم معراج پیامبر از مسجدالاقصی صورت گرفت،براین اساس قدس جایگاه والا وویژه ای درنزد جهان اسلام دارد.

وی افزود: علماء و مردم متدین ایران ازآغازنمی توانستند در مقابل این‌ظلم تاریخی بی‌تفاوت باشند،لذا موضع حضرت امام خمینی(ره) از ابتدای نهضت دفاع از ملت مظلوم فلسطین بود واینک رهبرحکیم انقلاب باهمان اقتدار وعزت، و شور وحماسه، فلسطین رامسئله اول جهان اسلام می داندومانع به فراموشی سپردن ویا انحراف از آرمان قدس است.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران با تاکید بر اینکه صهونیست‌ها مجسه همه رذائل وخباثتها هستند اذعان کرد: تبهکاری، ددمنشی وخیانتی نیست که این رژیم برای بقا وسلطه طلبی مرتکب نشده باشد ضمن آنکه آموزه های دینی ومضمون کتاب‌های مرجع یهودیان این نگاه خود برتربینی نسبت به دیگران‌را القاء و ترغیب می‌کندو آنها را به این باورکه قوم برگزیده‌و برتر هستند هدایت می کند.

وی ادامه داد: متاسفانه گلوگاه‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی دنیا در دست صهیونیست ها است و بسیاری از رسانه‌های دنیا از جمله خبرگزاری ها و غولهای رسانه‌ای و شبکه های مهم تلویزیونی در دست وتحت نفودآنان است و آنها با این امکانات وبرنامه هاى منسجم توانسته‌اند به اهداف خودنائل شوند.

حسینی با بیان اینکه اشغال اراضی فلسطین با یک طرح جهانی حساب شده صورت گرفته تصریح کرد: برنامه ریزی و آینده نگری دقیق وهمه جانبه در این خصوص صورت گرفته‌ و با اعتقادات دینی مثل تعبیر "ارض موعود" پیوند خورده تابه این تعدی‌ وخون ریزی کم نظیر رنگ قداست‌ ببخشد و انگیزه یهودیان سراسرجهان برای کوچ کردن به فلسطین وحمایت از آرمانهای صهیونیزم را مضاعف سازد.

وی تاکید کرد: در ایران اسلامی که بالغ بر۸هزار یهودی درکمال امنیت، آرامش واحترام زندگی میکنند،غالبا رفتارنفرت انگیز اسرائیل را ناشایست می‌دانند و برخی از خاخام‌ها و پیشوایان دینی یهود در کشورهای دیگر هم این زیاده خواهی را محکوم می کنند. مسلمانان بااهل کتاب ازجمله یهود همواره تعامل مثبت وسازنده داشته اند، مخالفت ومبارزه شان صرفاً با باندها وعواملی است که‌ به پوسته ای ظاهری از توراتِ تحریف شده تمسک جسته‌اند و برای اهداف قدرت طلبانه خود سوء استفاده‌ وجفاکاری را از حد گذرانده اند!

وزیر اسبق ارشاد دولت نهم تصریح کرد: صهیونیستها در۷۰سال اشغالگری خود جنایت های بسیاری کرده‌اند که به دو یا سه مورد ازاین لیست سیاه بسنده می کنیم. درسال ۱۹۴۸میلادی تروریست‌های صهیونی وارد دیر یاسین شده وتمامی ۲۵۴ نفر اهالی روستا را قتل عام کردند، بعدازاین جنایت فجیع نماینده صلیب سرخ گزارش داد که ۱۳۵نفر از آنها زن و ۳۵ نفر از این زنان باردار بوده‌اند که این جنایات نشان دهنده اوج قساوت این آدمکشان حرفه ای است.

وی افزود: اسرائیل در این ۷۰ سال جنایات زیادی در سرزمین‌های اشغالی مرتکب شده و این ظلم وخشونت در طول این ۷دهه تداوم داشته و حدود۶ میلیون نفر ازمردم مظلوم فلسطین با مظلومیت از خانه وکاشانه خودآواره دیگر کشورها شده اند و درکمال سختی ورنج ادامه زندگی داده‌اند.

حسینی ادامه داد: یک نمونه دیگر ازقساوت قلب صهیونیست‌ها در سال ۱۹۵۳ در روستای‌قیبیه است‌که ۵۳ نفر انسان بی گناه وبی خبررا با منفجرکردن خانه هایشان ناجوانمردانه به قتل رساندند تا درس عبرتی برای دیگران باشدکه هرچه سریعتر خانه‌ها ومزارع خودرا ترک کنند؛ همچنین در خان یونس، کفر قاسم، صبرا و شتیلا،قانا، طبریا،‌ الخلیل، رفح، بیت لحم، نابلس، طوباس، بیت لاهیاو دهها روستا ومرکز دیگرو نیز اردوگاه‌های آوارگان چون عین الحلوه والبریج سابقه کشتار کودکان و زنان را درکارنامه ننگین خود دارند، حوادثی که یاداوری آنها دل هرانسانی رابه درد می آورد.

به گفته وی درهر۴ جنگ اعراب و اسرائیل قبل ازپیروزی انقلاب، به دلایل مختلف اعراب شکست خوردند،ولی بعد‌از آن با الهام بخشی‌انقلاب اسلامی، اسطوره شکست ناپذیری، قدرت پوشالی وهیمنه اسرائیل درهم شکست.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران در پایان خاطر نشان کرد: جوانان مومن، شجاع وانقلابی لبنان مانند شهیدسید عباس موسوی و سید حسن نصرالله نپذیرفتند که سلطه اسرائیل بر لبنان تثبیت شود و در سال ۱۹۸۵ میلادی اسرائیل برای اولین باردر نبرد باحزب‌الله قهرمان، مستاصل شدو ناگزیراز بیروت وجنوب لبنان عقب نشینی وفراررابرقرار ترجیح داد و بدون تردیداین پیروزی بزرگ مُلَهم ومتاثراز انقلاب اسلامی ودم مسیحایی امام خمینی وسرآغازفصل جدیدی از مبارزات بودکه به حول وقوه الهی طبق اعلام رهبر فرزانه انقلاب منجربه نابودی غده سرطانی اسرائیل درکمتراز۲۵ سال آینده خواهدشد.

301

کد خبر: 954435

وب گردی

وب گردی