صهیونیست‌ها به هیچ اصول انسانی پای‌بند نیستند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این که صهیونیست‌ها به هیچ اصول انسانی پای‌بند نیستند، گفت: پشت پرده همه اقدامات تروریستی و جریانات ضدانسانی منطقه، دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند که برای حفظ حیات رو به اضمحلال صهیونیست‌ها، دست به هر اقدام شیطانی می‌زنند.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر جمعه در مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران بیان داشت: از زمان نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس توسط امام راحل تاکنون شاهد تحولات عمیق و فراوانی در حوزه مسائل فلسطین بوده‌ایم که اصیل‌ترین راه حل برای نجات قدس شریف، مقاومت اسلامی و ایستادگی همه‌جانبه است.

وی افزود: انتفاضه تا امروز پوست ها انداخته است، اما هر بار با عظمت و قدرت هر چه بیشتری توانسته راه رهایی قدس را پیگیری کند و اکنون در مرحله انتفاضه سوم، جریان مقاومت پوینده‌تر از هر زمان دیگری به پیش می‌رود و ما دستاوردهای ارزشمند این حرکت عظیم اعتقادی و ایمانی را در نبرد ۱۱ روزه و ۲۲ روزه دیدیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این که صهیونیست‌ها به هیچ اصول انسانی پای‌بند نیستند، خاطرنشان کرد: پشت پرده همه اقدامات تروریستی و جریانات ضدانسانی منطقه، دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند که برای حفظ حیات رو به اضمحلال صهیونیست‌ها، دست به هر اقدام شیطانی می‌زنند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی ادامه داد: ملت ایران از همان زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون پشتیبان ستمدیدگان و ضعفا بوده است و حمایت ملت ایران از مردم ستمدیده فلسطین محدود به مقطعی خاص و یا بر پایه نوع مذهب و دین نبوده بلکه ما بواسطه آموزه‌های الهی و با رویکرد اسلام واقعی از مردم فلسطین حمایت کرده‌ایم.

وی بیان داشت: سازش‌کاری دستاوردی برای مردم فلسطین نداشته است و پس از هر بار مذاکره برای سازش میان فلسطینی‌ها و رژیم غاصب صهیونیستی، اقدامات جنایت‌بار بیشتری را از سوی غاصبان اسرائیلی شاهد بوده‌ایم و بدون شک تنها راه رسیدن به پیروزی واقعی بر جرثومه فساد و تباهی در منطقه، تداوم خط سرخ انتفاضه است.

901

کد خبر: 954449

وب گردی

وب گردی