مارسلو: رونالدو مالک رئال نیست/ درهای باشگاه به روی نیمار باز است

مدافع تیم فوتبال رئال مادرید گفت: کریستیانو رونالدو نمی‌تواند مانع پیوستن هموطن او به جمع کهکشانی‌ها شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، به نظر مارسلو هموطن او نیمار بالاخره یک روز به کهکشانی‌‌ها ملحق می‌شود و کریستیانو رونالدو نمی‌تواند نظر خود را در حوزه نقل‌وانتقالات به باشگاه تحمیل کند یا اینکه مانع از پیوستن نیمار شود.

با آغاز پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، شایعات درباره آینده دو تن از بزرگ‌ترین ستاره‌های فوتبال دنیا شدت گرفته است. رونالدو به خروج احتمالی‌اش از رئال مادرید اشاره کرده است و در همین حال مسئولان باشگاه بر ماندن او تأکید کرده‌اند. از طرف دیگر هم گفته می‌شود که نیمار 26 ساله به لالیگا برمی‌گردد تا به رئال مادرید ملحق شود، اما رونالدو نسبت به این موضوع نظر مثبتی ندارد به خصوص که باشگاه برای نیمار حقوقی بیش از آنچه او می‌گیرد، در نظر گرفته است. با این حال مارسلو امیدوار است که هموطنش به سفیدپوشان مادرید ملحق شود.

مارسلو در اردوی تیم ملی برزیل در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: کریستیانو مالک رئال مادرید نیست. پس اگر رئیس باشگاه تصمیم بگیرد که بازیکنی را بخرد، این کار را انجام خواهد داد. ماندن کریستیانو به معنای نیامدن نیمار است؟ همه ما می‌خواهیم که رونالدو بماند اما درهای باشگاه به روی نیمار هم کاملاً باز است. رئال مادرید همیشه باید دنبال بهترین بازیکنان باشد و به نظر من نیمار یک روز برای رئال بازی خواهد کرد.

مارسلو درباره اینکه آیا امکان دارد روزی نیمار جوایز انفرادی مانند توپ طلا و جایزه بهترین بازیکن دنیا را از چنگ رونالدو و مسی خارج کند یا نه، گفت: من هنوز نمی‌دانم سیستم اهدای توپ طلا چطور است. نمی‌دانم که این جایزه را بر اساس جام‌هایی که برده‌اید، فصلی که داشته‌اید یا آمار فردی‌تان به شما می‌دهند. همه چیز به آرا بستگی دارد. به نظر من در حال حاضر رونالدو بزرگ‌ترین بازیکن دنیاست اما شک ندارم که نیمار هم روزی به همین جایگاه خواهد رسید.

604

کد خبر: 954456

وب گردی

وب گردی