گل‌محمدی: با دید باز و منطقی پدیده را انتخاب کردم/ برای جلوگیری از ریخت‌وپاش‌های بیهوده، برنامه داریم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: پس از پایان ماه مبارک رمضان، استارت تمرینات را در مشهد خواهیم زد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان ، یحیی گل محمدی درباره حضورش در تیم فوتبال پدیده اظهار داشت: مذاکراتی را از چند روز قبل با مدیران باشگاه پدیده داشتم و در نهایت با توجه به شناختی که از این باشگاه پیدا کردم و مشورت برخی از دوستانم قرار داد خود با این باشگاه را منعقد کردم.

وی ادامه داد: از اینکه با تیمی که نماینده خطه خراسان است و شهر امام رضا(ع) است می خواهم کار را آغاز کنم خوشحالم و باید از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه که این اعتماد را به من داشتند تشکر نمایم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده عنوان کرد: شهر مشهد و استان خراسان رضوی پتانسیل بسیار بالایی دارد و هواداران فوتبالی پرشور و نشاطی دارد. باید از ابراز لطف هواداران پدیده و مردم مشهد و خراسان که نسبت به انتخاب من ابراز لطف داشتند تشکر کنم. قطعا در ادامه راه با حمایت آنها تیمی در خور شان نام خراسان و‌مشهد و فوتبال شرق کشور را راهی مسابقات خواهیم کرد.

گل محمدی افزود: از شرایط باشگاه پدیده کاملا مطلع هستم و این شرایط در جلساتی که با مدیران باشگاه داشتم به من اعلام شده است و من هم با دیدی کاملا باز و منطقی این تیم را انتخاب کردم. در ادامه راه میز قطعا به حمایت همه جانبه مدیران شهری مشهد نیاز داریم. هر چند که مدیرعامل باشگاه و دوستان دیگری که در این باشگاه مسئولیت دارند حمایت بسیار خوبی را از تیم و کادر فنی دارند.

وی درباره شروع کار پدیده نیز گفت: تلاش ما این است تا پس از پایان ماه مبارک رمضان و بر اساس برنامه ریزی که انجام دادیم از ۲۶ یا ۲۷ خرداد استارت کارمان را در مشهد بزنیم و تمرینات را آغاز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان همچنین درباره بازیکنان مدنظرش گفت: برنامه ریزی ما این است که از ریخت و پاش و هزینه های مالی بیهوده جلوگیری کنیم. بر این اساس تمرکزمان بر روی جذب بازیکنان جوان‌و با انگیزه است. در کنار این موضوع به باشگاه اعلام کرده ام که با برخی نفرات فصل گذشته که مدنظر هستند صحبت کنند.

وی افزود: همچنین بازیکنان جدیدی هم در پست های مختلف لازم داریم که در حال مذاکره با آنها هستیم و ان‌شالله از هفته آینده کار جدی نقل و انتقلات پدیده را استارت می زنیم.

گل محمدی همچنین در خصوص انتخاب دستیارانش در تیم نیز گفت: اجازه بدهید تمرینات تیم آغاز شود و بعد درباره دستیاران صحبت کنیم. آن چیزی که در حال حاضر مهم است اینکه با تلاش و همدلی و به دور از حاشیه کار خود را در پدیده پیش ببریم و تلاش کنیم تا نتایج قابل قبولی را بگیریم.

604

کد خبر: 954460

وب گردی

وب گردی