دکتر ولایتی: روز قدس روز عظمت اسلام  است

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی روز قدس را روز عظمت اسلام دانست و بیان داشت: این واقعه مهم ترین رویدادی است که جهان اسلام به ندای امام و مقام معظم رهبری پاسخ داده است و همین امر باعث شده تا این روز از اهمیت زیادی برخوردار شود.

دکتر علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی و مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز ، روز قدس را روز عظمت اسلام دانست و بیان داشت: این واقعه مهم ترین رویدادی است که جهان اسلام به ندای امام و مقام معظم رهبری پاسخ داده است و همین امر باعث شده تا این روز از اهمیت زیادی برخوردار شود.

وی افزود:همه مسلمان ها در سراسر جهان در روز قدس به نشانه اعتراض به اقدامات صهیونیست ها راهپیمایی می کنند چرا که این حرکت اعتراض بزرگی به اشغال قبله اول مسلمان است.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با تاکید بر اینکه این مشارکت مردم بیانگر حرف واحدی است خاطر نشان کرد: امسال این رویداد اهمیت بیشتری دارد و پر شورتر است ضمن آنکه این شور و اهمیت به خاطر عمل اخیر ترامپ در انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس است چرا که این عمل نماد برجسته اتحاد صلیبی ها و صهیونیست ها است و دقیقاً همان چیزی که بوش پسر گفته بود.

دکتر ولایتی در پایان اظهار داشت: امروز در حال عملی شدن و بروز نوعی جنگ صلیبی است که در این موضوع پیروان صهیونیسم و صلیبی ها با هم متحد شده اند تا با اسلام مقابله کنند؛و تنها این اتحاد با هدف اشغال قبله اول مسلمانان است و این راهپیمایی در حقیقت پاسخی به اقدام شیطانی آمریکا و اسرائیل و مرتجعین منطقه است.

305

کد خبر: 954463

وب گردی

وب گردی