قدس جغرافیای عشق و تاریخ ایثار است

استاندار خراسان شمالی با بیان این که قدس جغرافیای عشق و تاریخ ایثار است، گفت: روز قدس روز اسلام و مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا صالحی در پایان راهپیمایی روز قدس در جمع روزه‌داران مرکز استان اظهار داشت: امروزه راه ابریشم که در خاورمیانه قرار دارد نقطه اتصال شرق به غرب و غرب به شرق است و این نشان از اهمیت خاورمیانه است.

استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به موقعیت استراتژیک خاورمیانه تصریح کرد: از اهمیت خاورمیانه همین بس که امروز داعش به سوریه و افغانستان حمله کرده و عربستان هم مردم بی‌گناه یمن را مورد هجوم خود قرار داده و این هم یکی دیگر از علائم اهمیت خاورمیانه در نزد جهانیان است.

وی با بیان این‌که امام خمینی (ره) تربیت شده مکتب دین اسلام است افزود: امام خمینی (ره) 51 سال پیش موضوع خرید و فروش با رژیم صهیونیستی را حرام اعلام کردند و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند چراکه روز قدس روز همبستگی مسلمانان در دفاع از حقوق مسلمانان فلسطین است.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با بیان این مطلب که قدس جغرافیای عشق و تاریخ ایثار است ادامه داد: روز قدس روز اسلام و مقابله مستضعفین با مستکبرین است. امروز ملت‌های مسلمان در حالی به خیابان‌ها آمدند که در ایران اسلامی با افتخار به گذشته و امید به آینده و به تبعیت از امام راحل و با رهنمودهای مقام معظم رهبری در حال حرکت و پیشرفت است.

صالحی در پایان اضافه کرد: راه پیشرفت، ایستادگی، مقاومت و ارتباط با خدا است و به کمک ملت‌های مسلمان از مبارزه با شجره خبیثه اسرائیل دست نخواهیم کشید.

901

کد خبر: 954465

وب گردی

وب گردی