کولاکوویچ: ملی‌پوشان ایران بالاتر از حد انتظارم کار کردند/ قول جنگی تمام عیار را می‌دهم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: شاگردانم در دیدار مقابل چین عملکردی بالاتر از حد انتظارم داشتند و بسیار خوب ظاهر شدند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از پیروزی مقابل چین در نشست خبری اظهار داشت: بازی امروز برای‌مان بسیار مهم بود، چون باخت دو بازی قبل در آرژانتین برای‌مان سخت بود؛ البته عملکرد بازیکنان هم امروز بالاتر از حد انتظار من بود.

وی ادامه داد: بعد از سفر طولانی 38 ساعته به روسیه، بازیکنانم به خوبی، با انگیزه بالا و با قدرت در اینجا از دو روز پیش تمرین کردند. امروز واکنش بازیکنانم برابر عملکرد تیم چین به موقع و خوب بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: بازی قبلی چین برابر فرانسه هم آنقدر خوب بود که آنها نشان دادند از پتانسیل بالایی برخوردارند. یک اتفاق هم بین تیم چین و ایران افتاد که مورد مهمی نبود، اما به بازیکنان انگیزه داد. امروز بازیکنانم انگیزه بالاتری داشتند.

کولاکوویچ درباره بازی‌های بعد ایران در روسیه خاطرنشان کرد: من به بهترین‌ها امید دارم. دو بازی بعدی ما برابر تیم‌های قدرتمند برزیل و روسیه میزبان خواهد بود. قولی برای پیروزی نمی‌دهم، اما قول جنگی تمام عیار را خواهم داد. بازی در میادین بزرگ برابر تیم‌های قدرتمند برای بازیکنانم تجربه خوبی به شمار می‌آید و از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران هم بعد از پیروزی برابر چین گفت: بازی آسانی برابر چین نداشتیم. چین با توجه به شکست فرانسه، با انگیزه برابر ما ظاهر شد، اما ما تمرکز خوبی روی بازی داشتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با سرویس های خوبی که زدیم حمله آنها را با مشکل روبرو کردیم و خوشبختانه برنده دیدار شدیم.

604

کد خبر: 954500

وب گردی

وب گردی