تقدیر امام جمعه‌ و استاندار اردبیل ازحضور مردم در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور پیامی از حضور گسترده مردم این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کردند.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله سیدحسن عاملی و اکبر بهنام جو با انتشار پیام مشترک از حماسه سازی مردم این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کردند.

در این پیام تقدیر آمده است: «روز قدس، روز حیات اسلام، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز غرور امت اسلامی و اتحاد جهان اسلام است. روزی که با تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام خمینی (ره)، باعث زنده نگاه داشتن مساله فلسطین و دردهای مسلمانان مظلوم آن سرزمین در نزد افکار عمومی جهان بوده و ترسیم کننده مسیر مبارزه و منشور مقاومت آنان علیه دشمن غاصب صهیونیستی است.

امروز به مدد انتفاضه و مقاومت اسلامی و با همراهی ملت‌های مسلمان و آزاده جهان، حقانیت مردم مظلوم فلسطین آشکار و رسوایی رژیم ددمنش صهیونیستی رقم خورده است و روز قدس نیز فرصتی است تا بار دیگر جهانیان از حقانیت و مظلومیت ملت فلسطین و نیز عمق جنایت‌ها و وحشی گری‌های رژیم غاصب صهیونیستی بیش از پیش آگاه گردند.

مردم شریف و روزه دار استان اردبیل با درک شرایط حساس منطقه که وقایعی مانند جنایات گروهک های تکفیری در سرزمین های اسلامی و بمباران مردم بی پناه یمن آلام آنان را دوچندان کرده، امسال نیز هم گام و هم صدا با دیگر هموطنان و مسلمانان جهان، با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، درک سیاسی و غیرت دینی و اسلامی خود را بار دیگر ثابت و برگ زرین دیگری را در حمایت از مظلومان وستمدیدگان جهان رقم زدند.

این جانبان از حضور ارزنده مردم شریف، مومن و انقلابی استان در این راهپیمایی که تجدید بیعتی با آرمان های والای انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب نیز می باشد قدردانی و از درگاه باعظمت پروردگار قادر و متعال مسالت می نماییم ملت عزیز ایران اسلامی و اهالی ولایی استان مان را همواره قرین عنایات و الطاف خاصه اش قرار دهد».

901

کد خبر: 954506

وب گردی

وب گردی