آمریکا و اسرائیل برای قدرت‌طلبی میلیون‌ها انسان را قربانی می‌کنند

امام جمعه همدان گفت: متاسفانه آمریکا و اسرائیل برای قدرت‌طلبی و زیاده‌خواهی خود میلیون‌ها انسان را قربانی می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه های نمازجمعه شهر همدان و در جمع راهپیمایان با بیان اینکه عده‌ای از من می‌پرسند چرا برای همدان مصلی نساخته‌اید و مردم در خیابان نماز می‌خوانند در حالیکه 30 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است، ادامه داد: باید همت کرد و کار را به جلو برد. این همه ساخت و سازها جواب نداده و نمی‌خواهم در این زمینه اسم ببرم؛ چطور شد تالار شهر ساخته‌اند و هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود اما مصلی ساخته نمی‌شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی امروز و شعارهای ملت ایران علیه آمریکا و اسرائیل از یک بمب اتم کوبنده‌تر است، گفت: به حق، این مردم از مردم زمان پیامبر(ص)، حضرت علی(ع) و سایر امامان بهترند و باید قدردان آنها بود.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه نتانیاهو گفته که باید با تهدید ایران را پای میز مذاکره آورد که سخت در اشتباه است، تاکید کرد: عزت و افتخار ما در مقاومت است.

وی با تاکید بر اینکه اگر انسان از خداپرستی دور شود هزاران آفت بر او رخنه کرده و نتیجه آن اسرائیل، داعش و ... خواهد شد، افزود: دنیاپرستی، ریاست‌طلبی، شهوت‌طلبی و مقام‌خواهی موجب نابودی انسان خواهد شد.

طه محمدی با اشاره به اینکه چرا باید اسرائیل به وجود آید، چرا باید آمریکا کره زمین را ناامن کند، چرا باید داعش به وجود آید و چرا باید بعد از 70 سال صهیونیست‌ها جنایت کنند و هیچ کسی صدای مردم مظلوم را نشود؟ خطاب به راهپیمایان روز قدس، اظهار کرد: تنها کسانی که برای دفاع از مظلومان به پا خواسته‌اند شمایید.

وی عنوان کرد: متاسفانه آمریکا و اسرائیل برای قدرت‌طلبی و زیاده‌خواهی خود میلیون‌ها انسان را قربانی می‌کنند.

901

کد خبر: 954513

وب گردی

وب گردی