حضور گسترده دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی ,واحد بوکان در راهپیمایی روز جهانی قدس

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی روز جمعه در در اجتماع بزرگ راهپیماییان روز جهانی قدس گفت: روز قدس نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت است که نهال آن توسط بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران کاشته شد و مردم انقلابی ایران و آزادی خواهان جهان آن را رشد و پرورش دادند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی روز جمعه در در اجتماع بزرگ راهپیماییان روز جهانی قدس گفت: روز قدس نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت است که نهال آن توسط بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران کاشته شد و مردم انقلابی ایران و آزادی خواهان جهان آن را رشد و پرورش دادند.

عثمانی به دشمنی های استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گسترش دینمداری دشمنی آمریکا به بخشی از سیاست این کشور علیه ایران تبدیل شده است.

وی بیان کرد: روز قدس روز روشنگری و پرده برداری از ذات پلید رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی است و در این روز امت اسلامی با شعار حمایت از قدس شریف راه خود را از اسلام آمریکایی جدا می کنند.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس زیاده خواهی کشور آمریکا را نشان می دهد و کشورهای اسلامی نباید در این خصوص سکوت کنند.

عثمانی در خصوص برنامه دولت در قبال خروج آمریکا از برجام، بیان کرد: دولت باید با تکیه بر ملت ایران به خصوص جوانان مسیر صلح آمیز در سیاست های هسته ای خود را فارغ از تهدیدها و تحریم ها به پیش ببرند.

او همچنین خطاب به غرب و برخی از کشورهای عربی و سیاست های آنان در خصوص فلسطین، ادامه داد: اجازه دهید که مردم مظلوم فلسطین با رفراندوم سرنوشت خود را تعیین کنند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس در پایان این مراسم با قرائت قطع نامه به آرمان های قدس شریف تاکید کردند

202.

کد خبر: 954515

وب گردی

وب گردی