امشب ،آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد تا ساعت 24 امشب پایان می پذیرد و انتخاب رشته داوطلبان دانشگاه آزاد از فردا 20 خردادماه آغاز می شود.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 97گفت: براساس برنامه زمانی اعلام شده مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی امروز شنبه 19 خرداد ماه 97 پایان می پذیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود:به داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند و تاکنون نسبت به کد رشته محل های مورد نظر خود و ثبت کد رشته محل های انتخابی در سایت سازمان اقدام ننموده اند اکیدا توصیه می شود که نسبت به انتخاب کد رشته محل های انتخابی و ثبت کد رشته محل های مذکور در فرم انتخاب رشته اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور و حداکثر تا ساعت 24 امشب شنبه 19 خرداد ماه 97 اقدام نمایند.

توکلی تاکید کرد: تا ساعت 8 صبح امروز شنبه 19 خرداد ماه 97 تعداد 193 هزار و 920 داوطلب انتخاب رشته نموده اند.

وی در ادامه درباره داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: داوطلبان علاقه مند به رشته های تحصیلی مراکز و واحدها دانشگاه آزاد اسلامی ضرورت دارد پس از دریافت کارنامه برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی از فردا یکشنبه 20 خرداد ماه 97 به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش متذکر شد:انتخاب رشته برای رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اولیه اعلام نتایج اولیه به طور مجزا و از طریق دانشگاه مذکور انجام می پذیرد بدیهی است که داوطلبانی که در یکی از رشته های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند می توانند به دلخواه خود منحصرا در یکی از دانشگاه های مذکور ثبت نام و مشغول به تحصیل شوند.

خبرنگار:ندافراهانی

کد خبر: 954533

وب گردی

وب گردی