برقی:  یک روز عالی هستیم، یک روز بد/ باید به تصمیم رئیس فدراسیون احترام بگذاریم

کارشناس والیبال ایران گفت: انتخاب سرمربی تیم ملی ب از اختیارات و وظایف رئیس فدراسیون است و باید دید با چه معیاری انتخاب شده است.

عباس برقی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص نتایج تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های جهان اظهار داشت: توانایی مردان والیبالیست ایران در لیگ ملت ها بسیار بیشتر از چیزی است که در دیدار مقابل ایتالیا و کانادا شاهد بودیم. به نظر من باید از سرمربی تیم ملی پرسید چرا یک روز عالی هستیم و یک روز بد بازی می کنیم.

وی ادامه داد: در بازی مقابل آرژانتین و چین بسیار خوب ظاهر شدیم و از نقاط ضعف حریفان به درستی استفاده کردیم اما به نظر من باخت مقابل ژاپن باور نکردنی بود و باید بررسی کرد چرا چنین شکستی رقم خورده است.

کارشناس والیبال اثران خاطرنشان کرد: کولاکوویچ مربی کاربلدی است. او به درستی چند بازیکن را از تیم های پایه در تیم ملی جمع کرده و به آنها میدان داده است. البته برای شناخت بیشتر این بازیکنان نیاز به زمان دارد و باید به این بازیکنان برای پیدا کردن خودشان فرصت داد.

برقی تصریح کرد: در آینده نزدیک بازی های جهانی و المپیک را در پیش رو داریم. به همین دلیل باید در بازی های لیگ ملت ها از جوانان پراستعداد استفاده کنیم تا نتیجه آن را در آینده ببینیم. اعتقاد دارم جوان گرایی در تیم ملی بسیار درست و حساب شده بوده و باید به جوانان بیشتر میدان داد تا در آینده والیبال ایران را تضمین کنند.

وی در خصوص انتخاب جهانگیر سید عباسی به عنوان سرمربی تیم ملی ب والیبال در بازی های 2018 جاکارتا اندونزی گفت: انتخاب سرمربی تیم ملی ب از اختیارات و وظایف رییس فدراسیون است و باید دید که با چه معیاری سرمربی تیم ملی ب را انتخاب کرده است. احمد ضیایی (رئیس فدراسیون والیبال) از انتخاب سید عباسی حمایت کرده و ما باید به این تصمیم احترام بگذاریم و منتظر دیدن نتایج باشیم.

602

کد خبر: 954537

وب گردی

وب گردی