قدردانی ائمه جمعه قزوین از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

ائمه جمعه قزوین با صدور بیانیه ای از حضور پرشور مردم ولایت مدار این استان در راهپیمایی با شکوه روز قدس تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش ایسکانیوز، ائمه جمعه استان قزوین پس از حضور باشکوه و چشمگیر مردم این استان در راهپیمایی روز قدس با صدور بیانیه ای از مردم ولایتمدار و مومن و همیشه در صحنه قزوین تقدیر و تشکر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: امروز در آخرین جمعه از ماه پرفیض و برکت رمضان المبارک، روز جهانی قدس، روز بزرگ «مرگ بر اسرائیل» و روز رساترین فریاد علیه تجاوز صهیونیستها و روز حمایت همه‌جانبه از فلسطین قهرمان در جای جای ایران بود.

امروز ایران اسلامی یکصدا با سایر آزادگان و عدالت‌خواهان جهان شعار دفاع از فلسطین و اسلام و مظلومین و مبارزه با اشغال‌گران صهیونیستِ تروریست‌پرور را سر داد و مردم مومن، روزه‌دار و انقلابی استان قزوین نیز همگام با امت حزب‌الله با پشت سرگذاشتن و درک ایام و لیالی پربرکت قدر با حضور در راهپیمایی شکوه‌مند و باعظمت روز جهانی قدس، یکپارچه و یکصدا خشم مقدس و نفرت و انزجار و برائت خود را از ظلم و جور رژیم غاصب آدم‌کش صهیونیستی فریاد زدند.

ائمه جمعه استان قزوین از مردم انقلابی، ولایت‌مدار و روزه‌داران ماه میهمانی خدا که با این خیزش عظیم و پاک معنوی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس پرشورتر از گذشته شرکت کردند، تشکر و قدردانی نموده و از بابت این نعمت و موهبت الهی جبهه خضوع و جبین شکر بر آستان کبریایی حضرت احدیت ساییده و شکرگزار این نعمت بزرگ الهی خواهد بود.

901

کد خبر: 954554

وب گردی

وب گردی