تقویم آموزشی ترم تابستانی رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه تقویم آموزشی ترم تابستانی 97 رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را به واحدهای مجری رشته های علوم پزشکی ابلاغ کرد.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از معاونت علوم پزشکی، در این بخشنامه که از سوی دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد، آمده است: ثبت نام دوره تابستان از تاریخ 97/4/16 تا 97/4/21 است و شروع کلاسهای درسی نیز از تاریخ 97/4/23 تا 97/6/1 (شش هفته آموزشی) بدون احتساب زمان ثبت نام و امتحانات است.

همچنین در این بخشنامه تأکید شده است زمان برگزاری امتحانات از تاریخ 97/6/3 تا 97/6/8 برنامه ریزی شود.

براساس بندهایی از این بخشنامه تعداد کل ساعت های تدریس دروس نظری و عملی دردوره تابستان مشابه نیمسال های اول و دوم بوده و طی شش هفته آموزشی اجرا می شود . واحدهای دانشگاهی موظف هستند در خصوص واحدهای درسی ارایه شده اطلاع رسانی لازم را انجام و به گونه ای برای تشکیل 17 جلسه کلاس برنامه ریزی کنند که برای هر درس در هر هفته حداکثر 3 جلسه در نظر گرفته شود .

حداکثر تعداد واحدهای درسی قابل اخذ در دوره تابستان برای مقاطع مختلف تحصیلی به شرح ذیل است:

مقطع

کاردانی و کارشناسی

دکتری حرفه ای

دکتری تخصصی

کارشناسی ارشد

حداکثر تعداد واحد انتخابی

6

6

4

4

همچنین براساس این بخشنامه، اخذ دروس وصیت نامه امام (ره) و روخوانی قرآن کریم علاوه بر حداکثر تعداد واحدهای انتخابی ذکر شده بلامانع و ارایه دروس تخصصی با توجه به طول مدت کوتاه دوره تابستان ممنوع است.
202
کد خبر: 954559

وب گردی

وب گردی