سرمایه‌گذاری در حوزه اجتماعی زمینه‌ساز حل بسیاری از مشکلات است

استاندار اردبیل سرمایه‌گذاری در حوزه اجتماعی را زمینه‌ساز حل بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها در جامعه دانست و گفت: ایجاد بسترهای فرهنگی و اجتماعی در جامعه زمینه‌ساز حفظ ابنیه‌های تاریخی و عمرانی می‌شود و در واقع امور عمرانی در کنار مسائل اجتماعی و فرهنگی می‌تواند نتایج مثبت به همراه داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز، اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل صبح امروز شنبه 19 خرداد ماه در نشست هم اندیشی هیئت اندیشه‌ورز اجتماعی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر ارتقای جایگاه اجتماعی استان اردبیل از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های معاونت سیاسی استانداری بوده که باید در این زمینه اقدامات و فعالیت‌های لازم پیگیری و انجام شود.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان به ویژه ظرفیت اساتید دانشگاهی برای نیل به این هدف مهم بیان کرد: انتظار می‌رود برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده در این حوزه از تمامی پیشنهادها و نظرات موافق و مخالف که در حوزه اجتماعی تاثیرگذاری دارند بهره‌گیری شود.

وی سرمایه‌گذاری در حوزه اجتماعی را زمینه‌ساز حل بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها در جامعه دانست و تصریح کرد: ایجاد بسترهای فرهنگی و اجتماعی در جامعه زمینه‌ساز حفظ ابنیه‌های تاریخی و عمرانی می‌شود و در واقع امور عمرانی در کنار مسائل اجتماعی و فرهنگی می‌تواند نتایج مثبت به همراه داشته باشد.

استاندار اردبیل مطالعه آسیب‌های اجتماعی، علل این معضلات و راهکارهای رفع آنها را ضروری برشمرد و افزود: این امر نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های دولتی، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، ائمه جمعه و جماعات، دهیاران و افراد دارای نفوذ در جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی به یکی از مهمترین دغدغه‌ها تبدیل شده است و با توجه به این امر مقام معظم رهبری نیز بر تهیه پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی برای پروژه‌های عمرانی تاکید داشته و باید در این زمینه اقدامات جدی و عملیاتی انجام دهیم.

901

کد خبر: 954631

وب گردی

وب گردی