هیسپان تی وی  انتخابات مکزیک را پیش بینی می کند

برنامه مستند گزارشی «از مکزیک» ( Desde Mexico ) این بار به بهانه انتخابات ریاست جمهوری این کشور، به سراغ این موضوع رفته تا در این چند ماه مانده به انتخابات، پیش بینی های به روزتری داشته باشد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، برنامه «از مکزیک» به حاشیه های مبارزه انتخاباتی «مانوئل لوپز» پرداخته است. سیاستمدار مکزیکی «آندرس مانوئل لوپز ابرادور» مبارزه خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 1 ژوئن آغاز کرده است و در نظر سنجی ها از رقبای خود پیش افتاده است.

ابرادور در اولین دوره انتخاباتی که شرکت کرد با 39 % آرا کسب شده، پایین تر از فیلیپه کالدرون که رئیس جمهور شد، قرار گرفت. در دومین دوره ای که شرکت کرد، انریکه پنیا نیتو برنده انتخابات شد و این سومین تلاش ابرادور برای رسیدن به ریاست جمهوری مکزیک است.

این برنامه 10 دقیقه ای که به سفارش دفتر تهران هیسپان در مکزیک تهیه و تولید می شود، به تمامی اتفاقات مهمی که به زندگی مردم گره خورده است، می پردازد. مجری – راوی این برنامه که به صورت نریتور حضور دارد، بسته به موضوع برنامه به میان مردم رفته و با طرح مساله، نظرات آنها را جویا می شود و در میان برنامه از صحبت های کارشناسان این امر نیز استفاده می کند.

«از مکزیک» یکشنبه ساعت 4:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش و در روز سه شنبه ساعت 6:30 بازپخش خواهد شد.

503

کد خبر: 954642

وب گردی

وب گردی